יאיר נתניהו העמיד את סמוטריץ’ במקום. ומה הגיב איתמר בן גביר?

בנו של ראש הממשלה תקף את יו"ר האיחוד הלאומי: "אשכרה ממשלת השמאל-ערבים שתשמיד את מדינת ישראל תהיה רשומה על שמו" • בן גביר: "מהיכרותי עם בצלאל הוא אידיאליסט ומתמצא במפה הפוליטית, ואני מעריך שבסופו של דבר הוא יעשה את המהלך הנכון"
אריה ריבקינד
ב' טבת התש"פ / 30.12.2019 17:41

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, המרבה לתקוף בחשבון הטוויטר שלו אנשי ציבור ותקשורת, בחר היום (שני) להעמיד במקום את יו”ר האיחוד הלאומי, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, המסרב לפי שעה להצטרף לרשימה אחת עם מפלגת ‘עוצמה יהודית’ והבית היהודי.

“וואו אשכרה ממשלת השמאל-ערבים שתשמיד את מדינת ישראל תהיה רשומה על שמו”, צייץ יאיר. “ממש הגיוני מפלגה חרד”לית של בן גביר ופרץ, ומפלגה נוספת שהיא עלאק ליברלית עם סמוטריץ?! איזה ליברלי חילוני שהצביע פעם קודמת ליברמן כי הוא ‘נגד מדינת הלכה’ יצביע למפלגה של סמוטריץ, בנט ושקד?!”

איתמר בן גביר הגיב לנתניהו: “יאיר היקר, אני רוצה להאמין ששיקולי טובת ארץ ישראל ושלטון הימין יגברו על שיקולי האגו. מהיכרותי עם בצלאל הוא אידיאליסט ומתמצא במפה הפוליטית, ואני מעריך שבסופו של דבר הוא יעשה את המהלך הנכון, יחבור אלינו ויחד נציל את ממשלת הימין ואת ארץ ישראל”.

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12,  צייץ אמש: “על אף הקיפאון בסקרים, משהו מריח כמו בחירות די חריגות. אם הייתי מפלגה קטנה הייתי דואג מאוד מאוד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תנשקו לבן גביר את הרגליים
    30/12/2019 19:38
    טטאר
  1. 84000 בלעדיו אתם כלום

  2. יאיר נתניהו על תסיר את הקולר
    31/12/2019 14:18
    מנחם בגין
  3. ילד כפות על תסיר אך הקולר שלך ותתהלך בלעדיו, הלוואי והיו הרבה טמבלים כמוך בעדר הליכוד לצערנו ישנם יותר מידי.