דרעי: אמשיך לשמור על הגוש, לא אתן לאף אחד להחליף את ביבי

אחרי שאביגדור ליברמן הצהיר הבוקר כי "גוש חרדים-נתניהו התפרק וקם גוש חרדים-גנץ" - מבהיר אריה דרעי בנחרצות: "גוש הימין ימשיך להיות מאוחד. הציבור הרחב בישראל רוצה את ראש הממשלה נתניהו. רק הוא יכול ללכד גוש ימין" • גילה: "ליברמן היה בטוח שנתניהו יודח תוך שבוע"
אריה ריבקינד
י"ח כסלו התש"פ / 16.12.2019 18:15

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, יצא הערב (שני) להגנת ראש הממשלה בנימין נתניהו – והביע בו תמיכה נחרצת.

בראיון שהעניק דרעי לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגלי צה”ל הוא אמר: “חד משמעית אמשיך לשמור על גוש הימין שהקמתי. כבר אחרי הבחירות זיהיתי שבתוך ׳הליכוד׳ יש כמה שפועלים נגד ראש הממשלה שנבחר על ידי הציבור, לכן מיד אחרי הבחירות הקמתי את הגוש”.

דרעי הצהיר: “גוש הימין ימשיך להיות מאוחד. ליברמן אשם בכל המצב שאנחנו נמצאים בו”.

דרעי הוסיף: “הציבור הרחב בישראל רוצה את ראש הממשלה נתניהו. הוא האיש שמביא הכי הרבה מנדטים כראש הליכוד. הרי לפי כל הסקרים, אם גדעון סער יעמוד בראש הליכוד –  ש״ס תקבל 11 מנדטים, אז לכאורה צריך להיות לי אינטרס בסער, אבל אני אומר לכם: ללכד ולאחד גוש ימין רק נתניהו יכול”.

דרעי הדגיש:  “נתניהו נמצא במאבק חייו ויש לו את חזקת החפות. הוא יכול על פי חוק לשמש כראש ממשלה ורוב הציבור רוצה אותו, אני לא אתן לאף אחד להחליף אותו. רק בית המשפט יכול להחליט לגביו”.

דרעי גילה בראיון כי “איווט ליברמן היה בטוח שנתניהו יודח תוך שבוע”.

על קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו – אמר: “כל ההסתה הזאת של מדינת הלכה היא שקרית, זדונית וגזענית. הכל בשביל לאסוף כמה קולות.

“שמעתי היום על סגן ראש עיר בחיפה מ׳ישראל ביתנו׳ איך הוא מסית נגד החרדים. אנשים כאלו שמסיתים נגד ציבור של מיליון איש בישראל בשביל לקבל כמה קולות ולגרום לשנאה בעם”.

ח”כ אביגדור ליברמן, טען הבוקר כי רשימת ‘כחול לבן” והמפלגות החרדיות סגרו ‘דיל’ להקמת ממשלה לאחר הבחירות הבאות.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק כתב ליברמן: “דברי ה’הספד’ של הח”כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן, וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק – יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות”.

הוא הוסיף: “הסימנים לכך נראו באופן ברור בחודשים האחרונים, כאשר ראשי כחול לבן יצאו מגדרם כדי לשמור על משה גפני כיו”ר ועדת הכספים, ותמכו ללא סייג בהעברת כספים קואליציוניים למוסדות של ש”ס ויהדות התורה, בניגוד לעמדת ישראל ביתנו.

לדבריו, “העדות המובהקת לכך שגוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ היא ההצהרה מאתמול של כחול לבן שצוטטה על ידי יובל קרני בידיעות אחרונות: ‘לא ננהל קמפיין אנטי חרדי… ננהל מו”מ עם החרדים תוך כדי הקמפיין’, ודבריו של ח”כ אלעזר שטרן ברדיו ירושלים: ‘המילה חילונית הייתה נכונה לאותו זמן… זה היה נכון בתוך הקמפיין, אבל אני חושב שמה שקובע זה לא סלוגן זמני, מה שקובע זה המצע של המפלגה’.

“זו אותה מפלגה שהבטיחה לבוחריה לפני הבחירות האחרונות להקים ממשלת אחדות חילונית, שתפעל נגד הכפייה הדתית, והמבין יבין…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות