כתב אישום נגד יזמית הנדל”ן: לא הוציאה חשבוניות על 81 מיליון ש”ח

לפי כתב האישום, הכולל 15 אישומים, סכום העסקאות הכולל שבגינו לא הוציאה אור חשבוניות ולא דיווחה למנהל המכס והמע"מ הגיע לכ-81 מיליון שקלים • ענבל אור: "זה יום חג מבחינתי, האמת תצא לאור בבית המשפט"
חיים טוויל
ד' אלול התשע"ט / 04.09.2019 11:30

פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד יזמית הנדל”ן ענבל אור, חברות שהיו בשליטתה, ונגד דרור גלעדי ששימש סמנכ”ל הכספים בחלק מהחברות.

כתב האישום נגד ענבל אור כולל 15 אישומים בגין ביצוע עבירות על חוק המע”מ, פקודת מס הכנסה, עבירות מרמה בנסיבות מחמירות כלפי לקוחות וכלפי מנהל סניף בנק, וכן עבירות על חוק הגנת הצרכן.

על פי כתב האישום, ענבל אור לא הוציאה חשבוניות ולא דיווחה למנהל מע”מ על חלק מהעסקאות שביצעה בשמונה פרויקטים למגורים שבהם ארגנה קבוצות רכישה באמצעות חברות בשליטתה.

סכום העסקאות הכולל שבגינו לא הוציאה אור חשבוניות ולא דיווחה למנהל המכס והמע”מ הגיע לכ-81 מיליון שקלים.

בנוסף לכך, אור דרשה במרמה מלקוחות להעביר כספים בסך כולל של שני מיליון שקלים לחשבונה הפרטי, במקום חלק מהכספים שהעבירו לנאמן.

ענבל אור הגיבה לכתב האישום שהוגש נגדה: “זה יום חג מבחינתי, האמת תצא לאור בבית המשפט. לא הגעתי לשימוע כי רציתי שכולם יראו את העובדות בבית המשפט. הייתה כאן הונאה מאוד גדולה. יש לי את כל המסמכים, רגע לפני שפשטו על המשרדים שלי גיביתי הכל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות