נעם נביס שוחררה מבי”ח הדסה ביום הולדתה – וזה מה שביקשה • צפו

נועם נביס, שנפגעה בינוני בפיגוע הדריסה לפני שבועיים בגוש עציון, שוחררה הבוקר מבית החולים • אחיה נחום עדיין מאושפז במצב קשה: "מבקשת מכל עם ישראל להתפלל על אחי, נחום אלימלך רפאל בן זהבה רבקה. יש שיפור אבל עדין הוא במצב קשה וכל תפילה עוזרת"
חיים טוויל
א' אלול התשע"ט / 01.09.2019 15:55

נעם נביס בת ה-20, שנפצעה באורח בינוני בפיגוע דריסה בגוש עציון לפני כשבועיים וחצי, שוחררה בצהריים (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם.

נעם נפצעה ברגליה ונותחה על ידי צוות טראומה אורתופדית בהדסה, וכעת תמשיך בטיפול שיקומי בהדסה הר הצופים.

עם צאתה הודתה לצוותי הרופאים, האחים והאחיות שליוו אותה לאורך כל הדרך, וביקשה מכולם להמשיך להתפלל לרפואתו השלמה של אחיה נחום – המטופל עדיין ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירוגי.

“אני מודה לכל עם ישראל”, אמרה נעם. “בכל מה שעברתי מאז הפיגוע אני מוקפת בשליחים טובים ואני עטופה בעזרה וזה לא מובן מאליו להגיע ליום הזה שאני משתחררת.

“אני משאירה פה עדין בבית החולים את אחי. לצערי עדין לא נפגשנו ואני מקווה שזה יקרה בהמשך וזה יגיע. הוא בידיים טובות. אני מבקשת מכל עם ישראל להתפלל על אחי, נחום אלימלך רפאל בן זהבה רבקה. יש שיפור אבל עדין הוא במצב קשה וכל תפילה עוזרת”.

על הפיגוע סיפרה: “אני לא זוכרת מה שהיה ולא ראיתי מה קורה, אבל הפיגוע שינה לי את החיים. זה לא הסוף הולכים לשיקום. הכוחות ישנם ועוזרים לנו המון. לפעמים קמים ולפעמים נופלים. יצאנו בניסים”.

נעם הוסיפה וסיפרה: “אני חוגגת היום יום הולדת ואני מקווה שאוכל לחזור לרקוד”.

נחום ואחותו נעם, תושבי היישוב אלעזר שבגוש עציון יצאו ביום שישי לפני שבועיים לתחנת האוטובוס שבצומת אלעזר, בדרכם להצטרף לבני משפחתם שהיו בחופשה בצפון.

בעודם עושים את דרכם על המדרכה ממעבר החציה לעבר תחנת האוטובוס, האיץ מחבל שנסע ברכב ופגע בהם בעוצמה רבה.

נעם נפגעה באורח בינוני ונחום נפצע באורח קשה מאוד.

שוטר שעבר במקום והבחין ברכב שנסע במהירות לעבר תחנת אוטובוס ופגע בשני הצעירים, זיהה כי הנהג ניסה לצאת מהמכונית, ביצע ירי לעברו ונטרל אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות