ילדים גילו גופת צעיר חרדי שנעדר כשבוע בבור מים ליד מודיעין עילית

ילדים ממודיעין עלית ששיחקו ביער לפיד הבחינו בבגדים המונחים ליד פתח בור מים - וכאשר הציצו פנימה ראו אדם ללא תנועה • כוחות משטרה והצלה שהוזעקו צעדו רגלית רבע שעה - ואיתרו את גופת הצעיר, בשנות ה-20, מהעיר החרדית • צוללני זק"א הוזעקו לסייע בחלוץ הגופה מהבור
חיים טוויל
כ"ט תמוז התשע"ט / 31.07.2019 21:52

גופת חרדי, צעיר בשנות ה-20 ממודיעין עילית, אותרה הערב (רביעי) בבור מים לא הרחק מהעיר החרדית.

גופת הצעיר, שנעדר ככל הנראה מזה שבוע, אותרה בכניסה ליער לפיד, הממוקם סמוך למודיעין עלית בתוך באר מים על ידי ילדים, תושבי מודיעין עילית, ששיחקו במקום.

הילדים הבחינו בבגדים המונחים ליד פתח הבור, וכאשר הציצו פנימה הבחינו באדם ללא תנועה. הם מיהרו חזרה אל העיר וסיפרו על מה שראו.

כוחות משטרה והצלה הוזעקו לזירה.

עד השעה 1:00 אחר חצות, הגופה טרם חולצה מתוך הבור, בשל מצבה, ולזירה הוזעקו צוללנים של זק”א.

בור המים, הלילה. צילום: חרדים 10

דובר כב”ה מחוז יו”ש סיפר בתחילת הערב: “שני צוותי כיבוי וחילוץ פועלים בשעה האחרונה לחילוץ גופה מבור מים, לאחר שזו נתגלתה על ידי מספר נערים במודיעין עלית, תחת גרין פארק.

“לוחמי האש מיקמו את ציוד החילוץ וערוכים להרמה מהבאר בצורה מורכבת, עקב מצב הגופה”.

כתב חרדים 10 מציין, כי לפי הביגוד ככל הנראה מדובר בחסיד ברסלב שנכנס לטבול בבור.

לפי שעה הגופה קשה לזיהוי, מאחר ששהתה זמן רב בבור.

הבור. צילום: דוברות כב”ה מחוז יו”ש

נהוראי בן דוד, חובש באיחוד הצלה: “עקב דיווח של נערים שטיילו בסמוך כי נתקלו בבגדים מחוץ לבור, יצאנו רגלית ממודיעין עילית להגיש סיוע ומענה ראשוני.

“למרבה הצער כשהגענו למקום לאחר כרבע שעה של הליכה רגלית, יחד עם כוחות משטרה וכיבוי אש, אותרה בתוך הבור גופת גבר ללא רוח חיים”.

פרמדיק מד”א, ישי ראוכברגר, סיפר: “הגענו עם ניידת טיפול נמרץ לשטח פתוח דרך מודיעין עילית ומשם המשכנו בהליכה רגלית עם ציוד רפואי במשך כ-20 דקות עד שהגענו לבאר מים. בתוך הבאר ראינו גבר מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

מהמשטרה נמסר: במוקד המשטרה התקבל דיווח על מציאת גופת אדם בתוך בור מים סמוך למודיעין עלית. כוחות משטרה וחוקרי מחלקת זיהוי פלילי במקום – והם ינסו לגלות מה התרחש במקום וכיצד הצעיר מצא את מותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות