שר המשפטים התפוצץ על הכתב המשפטי שהימנים אוהבים לשנוא

שר המשפטים תקף בחריפות את הכתב המשפטי אביעד גליקמן על פרסום ידיעה, כאילו הוא ביקש לקצץ בתקציב מסיבת הפרישה של פרקליט המדינה • "מה לגליקמן ולסטנדרטים עיתונאיים מינימאליים? שקרן מגויס מטעם"
אבי כץ
כ"ז תמוז התשע"ט / 29.07.2019 23:50

שר המשפטים אמיר אוחנה תקף הערב (שני) בחריפות את הכתב המשפטי של חדשות 13, אביעד גליקמן.

אוחנה מוחה על פרסום ידיעה במהדורה של הערוץ כי הוא ביקש לקצץ בתקציב מסיבת הפרישה של פרקליט המדינה, שי ניצן.

“אביעד גליקמן הוא שקרן. הוא לא עיתונאי, הוא לא כתב, הוא פשוט שקרן”, צייץ השר – והמשיך: “והפייק-ניוז היומי של גליקמן (לא בפעם הראשונה, זו שיטה): ‘שר המשפטים ביקש לקצץ בתקציב מסיבת הפרישה של פרקליט המדינה – האירוע הוקפא – הצטרפו למהדורה'”.

אוחנה הבהיר: “יש רק בעיה אחת, ואני מוכן ללכת עליה לפוליגרף מול גליקמן ו’המקור’ שלו, ככל שקיים כזה: מעולם לא שמעתי על המסיבה הזו, לא התערבתי בה, ולא היו לי כל בקשות בנוגע אליה. גליקמן ביקש וקיבל תגובה לפני שהחליט לשלוח פוש, הנה לשון התגובה:

״שקר מוחלט מ-א׳ ועד ת׳. השר מעולם לא עסק באירוע המדובר. זהו נסיון הכפשה נוסף של גורמים עלומים שכלי תקשורת הגון היה משאיר על רצפת העריכה כיאה למקומם של בדיות והמצאות״.

וכך פורסמה התגובה:

השר אוחנה הגיב על קיצוץ תגובתו: “נו, וחשבתם שגנב הדעת השקרן הזה יפרסם את כל התגובה? מה לגליקמן ולסטנדרטים עיתונאיים מינימאליים? שקרן מגויס מטעם. מעתה ואילך לא תקבל יותר תגובות לשאילתות שלך”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקרן
    30/07/2019 16:45
    אשי
  1. כול בטלביזיה ערוץ 13גם ערוץ12אם שמולנים ושקרנים

  2. מענה
    31/07/2019 17:47
    אבי
  3. טוב שיש מזרחים בשלטון. ובמיוחד מרוקאים לתגובה החריפה נגד אנשי שמאל אשכנצים. להכות בתשקורת חזק ובמילים חזקות נגדם. לא להיות ימני ביישן כמו שעד היום גילינו איך ראש הממשלה וחבריו האשכזים מפחדים ומסגננים מילים יפות . ועדינות.

    ” הכה במי שמכה אותך יותר חזק ” וכמובן במילולי.