בשעה 13:00 נשמעה תזכורת והאמא החלה לצעוק: ‘הילד שלי, הילד שלי’

אמו של הפעוט יהודה ורנר ז"ל החליטה לקחת אותו היום עמה במקום למשפחתון - ונכנסה בשעה 10 בבוקר לחנות רק בשעה 13:00, כשקיבלה את התזכורת היומית מהמשפחתון - נזכרה שהילד הושאר ברכב, והחלה לצעוק: "הצילו את הילד שלי"
חיים טוויל
י"ט תמוז התשע"ט / 22.07.2019 18:27

טרגדיה: יהודה ורנר ז”ל, פעוט כבן חצי שנה, נפטר היום (שני) לאחר שאמו שכחה אותו ברכב המשפחתי כשלוש שעות, בעת שיצאה לקניות במודיעין עלית.

הטרגדיה התרחשה כאשר האמא, מנהלת במעון בעיר לוד,  החליטה היום לקחת את הפעוט עמה במקום למשפחתון, ונכנסה בשעה 10 בבוקר לחנות.

רק בשעה 13:00 היא קיבלה את התזכורת היומית הקבועה להוציא את הפעוט מהמשפחתון – ובאותו רגע הבינה ששכחה אותו ברכב.

מוכרת בחנות בה שהתה אימו של התינוק סיפרה לאתר ynet, על הרגעים הקשים: “האם החלה בקניות בחנות מהשעה 10:00 בבוקר, ואז בשעה 13:00 נשמעה תזכורת בטלפון והיא החלה לצעוק: ‘הילד שלי, הילד שלי’.

“רצתי איתה לאוטו ופתחנו אותו. הילד היה מחוסר הכרה, בלי דופק, מאוד יבש בפה וכולו לוהט. מיד הזמנו אמבולנס”.

המוכרת הוסיפה וסיפרה: “ניסיתי להרטיב אותו קצת, ואז הגיעו כוחות ההצלה. האם אמרה לי שאתמול הוא היה במעון ומחר היה צריך להיות במעון, והיום החליטה לעשות לו טיול כדי שיהיה עם אמא. היא אמרה ‘אני לא אסלח לעצמי'”.

חובש איחוד הצלה אהרון ולדשיין סיפר: “האימא צעקה ‘הצילו את הילד שלי’. היא אמרה שהיא השאירה אותו הרבה זמן ברכב. היא כנראה הייתה בחנות סמוכה, השאירה אותו כמה שעות, ושכחה שהוא נשאר שם”.

“מדובר באירוע טראגי”, סיפרו פרמדיק מד”א אורי גבריאל וחובש רפואת חירום שמואל מונק. “ראינו רכב עם דלתות פתוחות שמתוכו חולץ תינוק כבן חצי שנה לאחר ששהה ברכב סגור. אנשים במקום הכניסו את התינוק לתוך מבנה של בית כנסת סמוך והתחילו להעניק לו סיוע ראשוני. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני מכת חום”.

כוחות ההצלה שהגיעו לזירה העניקו לפעוט  טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים אסף הרופא. שם, למרבה הצער, לא נותר  הרופאים אלא לקבוע את מותו.

הלווייתו תתקיים הערב בסביבות 20.00 בהר הזיתים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות