הצעה בב”ב: רחובות על שם הרבי מליובביץ’ והגר”ע יוסף

יעקב וידר, חבר מועצת עיריית בני ברק מטעם הליכוד, ב'הצעה לסדר': "למרות שחלפו לא פחות מ-25 שנים מפטירתו של הרבי מלובביץ', ו-6 שנים מפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - עדיין לא הונצח זכרם בעיר!" • "ראוי לתקן העוול ארוך השנים הזה ולהנציח באופן מיידי את זכרם באופן הכי ראוי"
אריה ריבקינד
ט"ו תמוז התשע"ט / 18.07.2019 13:17

יעקב וידר, חבר מועצת עיריית בני ברק מטעם הליכוד, שיגר היום (חמישי) לראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין, ‘הצעה לסדר’ – להנציח בעיר את זכרם של הרבי מליובאוויטש זצ”ל ואת הראשון לציון מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל. ‘

“במשך השנים, כולל בשנים האחרונות, הונצחו בעיר זכרם של רבנים, אישי ציבור ועסקנים רבים”, פותח וידר. “מבדיקה שערכתי עלה שלמרות שחלפו החודש לא פחות מ-25 שנים מפטירתו של הרבי מלובביץ’, מרן רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ”ל, ו-6 שנים מפטירתו של הראשון לציון מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל – ועדיין לא הונצח זכרם בעיר!”

לדבריו, “בני ברק מתעטרת, ובצדק, בשם ‘עיר התורה והחסידות’, ואין כל ספק כי שבמקרה זה מדובר בשניים מגדולי עולם התורה והחסידות בדורות האחרונים, שהשפיעו באופן אדיר על העולם היהודי כולו, ואף מעבר לכך”.

הגר”ע יוסף זצ”ל. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

וידר טוען במכתבו לראש העיר: “לא יעלה על הדעת שעסקנים יונצחו בעיר טרם רבנים, ולכן מן הראוי לתקן את העוול ארוך השנים הזה ולהנציח באופן מיידי בעירנו – המלאה וגדושה בתלמידיהם, כידוע – את זכרם באופן הכי ראוי”.

במכתב הוא מציע כי תאושר החלטה:

“1. מועצת העיר בני ברק מחליטה להנציח בעיר באופן המכובד ביותר האפשרי את זכרם של הרבי מלובביץ’, מרן רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ”ל ואת הראשון לציון מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל.

“2. המועצה מחליטה כי מנכ”ל העירייה יגיש לעיונה, כבר בישיבת המועצה הבאה, חמש אפשרויות הנצחה שמתוכם היא תבחר את המתאימות ביותר”.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות