הגננת המתעללת על הסרטונים: “מי זו? זו אני? אם זו אני אז אני שטן”

תמליל מחקירתה של כרמל מעודה, המטפלת מראש העין הנאשמת בהתעללות, חושף כיצד היא טוענת שאינה זוכרת דבר • "לא מסתדר לי שעשיתי דברים כאלה"
חרדים 10
י"ג תמוז התשע"ט / 16.07.2019 18:58

כרמל מעודה, הגננת המתעללת מהמעון בראש העין, המואשמת ב-11 מקרים של התעללות בפעוטות, טענה בחקירתה שאינה זוכרת דבר ממה שאירע.

מתמליל החקירה של מעודה – שחלקו נחשף באתר mako – עולה כיצד היא טוענת שאינה זוכרת דבר, גם כשהחוקרים מציגים לה סרטונים מרשיעים.

חוקר: מה יש לך לומר על החשדות נגדך?

מעודה: “אני לא זוכרת כלום. לא זוכרת את האירועים ומתי הם קרו. לא זוכרת. יש מצלמות בגן”.

חוקר (מציג בפניה סרטון שבו היא נראית מתעללת בילד): בסרטון רואים אותך מכה את הילד. מה יש לך לומר?

מעודה: “אני לא זוכרת את המקרה הזה ואת שאר האירועים. מי זו? זו אני? אם זו אני אז אני שטן. זה לא מסתדר לי שעשיתי דברים כאלה”.

חוקר: אבל רואים אותך בסרטון הזה ובאחרים שאת מכה את הילדים?

מעודה: “לא יודעת מה קרה לי באותו יום. יש לי הרבה ילדים בגן. לא זוכרת את כל מה שקורה בכל רגע. יש מצלמות. היו לי ימים קשים בגן. שחורים. לא התכוונתי לפגוע באף ילד. עשיתי דברים לא הגיוניים. זו לא אני, לא ככה אני מכירה את עצמי. זה כמו מישהי אחרת”.

חוקר: אבל רואים אותך. זו את?

מעודה: “אם זה מה שרואים במצלמות שזו אני, אז זו טעות שעשיתי. אני מצטערת. באמת לא זוכרת את כל האירועים ומה קרה בהם. עבר הרבה זמן”.

רוב זמן החקירה מעודה משפילה את מבטה לרצפה. לעיתים היא בוכה, ומתקשה לענות בקול רם לשאלות החוקרים. שוב ושוב היא טוענת שהיא לא מאמינה שעשתה את המעשים בהם היא נאשמת, כיוון שהיא אוהבת את הילדים.

פרקליטה, עו”ד אפרים דמרי, ביקש לשלוח את מעודה לבדיקה פסיכיאטרית כדי לבדוק האם היא כשירה לעמוד לדין.

ב-mako דווח כי פסיכיאטר מטעם שירות בתי הסוהר בדק את מעודה ונכון לעכשיו לא נמצאו דברים חריגים בהתנהגותה או רמז לכך שהיא עלולה לפגוע בעצמה.

יחד עם זאת, בשב”ס החליטו שלא לקחת שום סיכון ומעודה הועברה מתא הפרדה לתא השגחה עם שמירה צמודה והדוקה של סוהרות ומצלמות אבטחה במשך 24 שעות ביממה.

בשבוע הבא בית המשפט ידון בבקשה הפרקליטות לעצור את מעודה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עלק לא זוכרת ......
    17/07/2019 13:44
    ...
  1. זוכרת בטוח

  2. היא לגמרי חולה בראש
    18/07/2019 08:00
    א.ק.
  3. מנסה להוציא את עצמה סתומה כדי שלא יעמידו אותה לדין היא מנסה לשגע את השופטים ולשבש תדיון והם חושבים שהיא פסיכיט היא חולה בראש אבל היא יודעת מה לעשות כדי לצאת מטומטמת שלא יעמידו אותה לדין אייככסס מדינה פח

  4. ננננ
    22/07/2019 14:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. שחקנית ופושעת טובה. להירקב בצינוק לא רק בכלא