איש התקשורת התעצבן מהטינופת שכתבו עליו ב’הארץ’ וזה מה שהגיב

איש התקשורת אברי גלעד כתב פוסט חריף נגד עודה בשאראת - בעקבות מאמר שכתב עליו ב'הארץ': "התנפלת עלי, למרות שאתה עצמך חווית את האי-גזענות שלי על בשרך. מבחיל"
חרדים 10
ה' תמוז התשע"ט / 08.07.2019 12:11

איש התקשורת אברי גלעד תקף, בפוסט חריף שפרסם הבוקר (שני) בפייסבוק, את עודה בשאראת, בעקבות מאמר שהתפרסם נגד גלעד בעיתון ‘הארץ’.

“מבחיל”, פתח גלעד. “אני קורא היום בעיתון הגולים בארצם, הארץ, מאמר מרכזי העוסק בי, וכולו קללות מחרידות”.

“‘גזען מבחיל’ קורא לי הכותב עודה בשאראת. ואני נזכר איך לפני חצי שנה אני ראיינתי את אותו עודה, לרגל ספר ילדים שכתב, ספר ילדים ערבי ראשון, ונלחמתי לקיים את הראיון למרות שאמרו לי שהספר בינוני, כתוב גרוע, יומרני להחריד, ועשיתי זאת כי אני בעד אפלייה מתקנת, ולמרות שאיני מראיין סופרי ילדים אף פעם, אמרתי – פה חייבים להרים, ספרות ילדים ערבית זה עניין חשוב ומבורך, אז לא משנה, הספר קצת פח, אבל נשתדל”, סיפר גלעד.

“והשתדלתי בשבילך, אדון בשאראת, וקיבלת ראיון סופר מפנק, וגירגרת מעונג, והודית בכל לשון. ורק באה לך הזדמנות שקר לדקור אותי מאחור, זה מה שעשית. השתמשת באמירה שלי שנותקה מהקשרה ביד רעים כדי לתפור לי תיק גזענות, והתנפלת עלי, למרות שאתה עצמך חווית את האי-גזענות שלי על בשרך. מבחיל”.

גלעד הוסיף: “אתמול פנתה אלי עיתונאית ב’הארץ’ וביקשה ראיון. אמרתי לה שאיני מתראיין לעיתון הזה ולרשת אל מנאר. איני מתראיין לכלי התקשורת של האויב. והאמת שלקרוא לעיתון הגולים כלי תקשורת זאת הפרזה, ובעצם מדובר בעלון שהולך ומאבד את קוראיו, וסופו שיסגר, וכותביו יסעו לברלין, ושם ימשיכו להוציא דיבת ישראל בגרמנית שבורה.

“והאמת שלא ממש אכפת לי מזה שממורמרי שוקן מקללים אותי אפילו בלי לנמק, יש לי רק בעיה אחת עם זה. אמא שלי מנויה לעיתון וקוראת אותו, ונעצבת מאד מכל זה. אמא, כל הטינופת שכותבים על הבן שלך לא קשורה אלי, זה רק שיקוף של מצבם הפנימי. עוד מעט הם נוסעים מכאן, ויהיה לך שקט”,

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוהב אותו, איש הגון והוגן
    08/07/2019 21:18
    חרדי
  1. וגם שנון

    • ישראלי ר.ק.   16/07/2019 10:42

      זה כנראה בDNA של הערבים והאתיופים ושום מאמר תגובה לא ישנה זאת.אכלו לי שתו לי כל הזמן חייבים שיגרגרו מהנאה אחרת אתה פשיסט וגזען וכו
      רטוריקה קבועה של פחי אשפה שהשופרצו בלי בקרה וחינוך. והכי גרועים אלה המלומדים של עדתם. עיין חברת כנסת טמנו שטה הנכלולית עם פה של ביוב בשכונת מצוקה אתיופיות. או כמו אחמד טיזי עברית רהוטה אבל פןעל עבור הפלסתינים ולא תושבי טייבה העבריינים שכל שבוע מחסלים שם מישהו.
      אז בקיצור חבל לבזבז אנרגיות על האפסים האלה

      • אברי איתך אחי   19/07/2019 03:09

        מעריץ אותך על המהפך והדרך שעשית. אני חטזר בתשובה. ומזכיר לי את עצמי. אבל מציע לך קח עוד צעד קדימה. תסתכל בשורש בתורה ותגלה עולם חדש, והם? הכלבים נובחים והשירה עוברת. לך בכוחך זה ותפיץ את הבשורה. עם ישראל חי ובועט, הרבה הפתעות בדרך. אין יאוש כלל

  2. אברי גלעד אתה לא רלוונטי
    16/07/2019 23:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מזמן פג התוקף שלך

  4. חבל על האנרגיה הטובה שלך על כזה ביוב
    19/07/2019 03:11
    אברי איתך אחי
  5. מעריץ אותך על המהפך והדרך שעשית. אני חטזר בתשובה. ומזכיר לי את עצמי. אבל מציע לך קח עוד צעד קדימה. תסתכל בשורש בתורה ותגלה עולם חדש, והם? הכלבים נובחים והשירה עוברת. לך בכוחך זה ותפיץ את הבשורה. עם ישראל חי ובועט, הרבה הפתעות בדרך. אין יאוש כלל

  6. אברי טועה לחשוב...
    21/07/2019 09:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. שליטוף הערבי יביא לזניחת השנאה התהומית שקיימת ברובם למדינה ולסממניה.
    כנראה שאברי לא ראה את הסרטון שבו טראמפ מספר את משל הנחש.