התנגשו וסקלו באבנים: אישום נגד שני פורעים שתקפו יהודים בחווארה

התביעה הצבאית הגישה כתבי אישום נגד שני פורעים ערבים שביצעו לינץ' בצעיר יהודי בכפר חווארה בשומרון • השניים הואשמו בתקיפה הגורמת לחבלה של ממש, וכן נהיגה ללא רישיון נהיגה ורישיון רכב
חיים טוויל
כ"ט אייר התשע"ט / 03.06.2019 14:20

התביעה הצבאית הגישה היום (שני) כתבי אישום נגד שני פורעים ערבים אשר תקפו בערב חג הפורים נהג יהודי, בעת שנסע בכפר חווארה בשומרון.

השניים  הואשמו בתקיפה הגורמת לחבלה של ממש, בזריקת חפץ על אדם או רכוש וכן בעבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא רישיון רכב.

האירוע התרחש בערב חג הפורים, כאשר שני צעירים יהודים נסעו בכפר חווארה בשומרון. כשעצרו לפני אחת הכיכרות בכפר, התנגשו בהם שני הנאשמים אשר נסעו ברכב אחריהם.

כאשר יצאו הנהג היהודי וחברו להחליף פרטים עם הנהג הפוגע, החלו הנהג והנאשם השני להכות אותם, לזרוק לעברם ולעבר רכבם אבנים ועוד.

במקביל התקבצו כ-30 אנשים סביב מקום התאונה והתגרה, והחלו אף הם ליידות אבנים לעבר שני היהודים.

הנהג הפוגע והנוסע שלצידו הצטרפו להמון ויידו אף הם אבנים לעבר היהודים. כתוצאה מהאלימות ומהאבנים נפגע הנהג היהודי וכן נגרם נזק לרכבו.

כעבר מספר דקות הגיעו למקום כוחות הביטחון, או אז נכנסו שני הפוגעים הערבים לרכבם וניסו להימלט מהמקום, תוך שהם מתנגשים ברכב הביטחון וברכבו של היהודי שנית, וגורמים בכך נזק נוסף.

לאחר מכן הצליחו הנאשמים להימלט מהזירה.

רק לאחר מספר ימים, תודות לערנות כוחות הביטחון, אותר בעל הרכב הפוגע והוא והנוסע נעצרו.

עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את הנהג היהודי: “אנו מברכים על כתבי האישום החמורים שהגישה הפרקליטות הצבאית ומודים לכוחות מג”ב שלכדו את התוקפים. נמשיך ללוות את ההליך המשפטי ונפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם התוקפים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות