מקורבי נתניהו נגד הפטפטת של סמוטריץ’: דיבוריו מזיקים ומיותרים

מקורבי נתניהו טוענים, דיבוריו והתנהלותו של סמוטריץ' בתקשורת עשויים לחבל בסיכויים לאשר את הרפורמות המשפטיות • סמוטריץ תוקף את ליברמן: "בלתי מתקבל על הדעת שמפלגה קטנטנה כמו של ליברמן תסחט את המערכת ותשים אקדח לרקה"
חרדים 10
י' אייר התשע"ט / 14.05.2019 22:27

מקורביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו תקפו היום (שלישי) את יו”ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ’ – וביקשו “להפסיק עם הדיבורים המיותרים”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות, ‘הדברים מגיעים על רקע הצהרותיו של סמוטריץ’ בכל התקשורת בימים האחרונים, בין היתר במאבקו על תיק המשפטים.

לטענת מקורבי נתניהו, דיבוריו והתנהלותו של סמוטריץ’ בתקשורת עשויים לחבל בסיכויים לאשר את הרפורמות המשפטיות שנתניהו מתכנן לבצע מיד עם הרכבת ממשלתו החמישית.

על רקע המתיחות, ראש הממשלה נפגש אתמול עם סמוטריץ’ במשרדו.

בראיון לערוץ 7 הערב, תקף סמוטריץ את אביגדור ליברמן: “הפעולות של ליברמן לא דמוקרטיות בעליל. הוא מחזיק חמישה מנדטים. מספר הכיפות בקואליציה המסתמנת הוא הרבה מעבר למפלגות הדתיות והחרדיות. יש כוח פוליטי דמוקרטי גדול שרוצה לשמור על אופייה וזהותה של מדינת ישראל, מבלי לפגוע בפרטיותו של אף אדם. חשובים להם נושאים כמו גיורים ועוד.

“בסוגיות הללו ההתבצרות של ליברמן והניסיון שלו לכפות את עמדתו בגלל חמשת המנדטים שלו הוא ניסיון בריוני ובוודאי לא דמוקרטי, אבל ליברמן הוא אדם קצת חסר אחריות. ראינו איך אתמול הוא טיפס על עץ גבוה והציב חמישה תנאים. היום הודיע על הפסקת המו”מ ומבחינתו או שנעים לדרישותיו או שלא. זה מעורר חשש אבל לא יתכן שכתוצאה מכך ניכנע”.

הוא הוסיף: “בלתי מתקבל על הדעת שמפלגה קטנטנה כמו של ליברמן תסחט את המערכת ותשים אקדח לרקה. גם ליברמן צריך לגלות אחריות ולתת דין לבוחריו ולציבור הישראלי כולו. התנהגות שלו בלתי מתקבלת על הדעת. אנחנו לא מוכנים שבגלל ההתנהגות החד-צדדית שלו הוא יקבל את דרישותיו ואנחנו הם שיוותרו בסוגיות שהן בנפשנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות