טרגדיה בקרית ים: ילד בן 11 נפל מקומה 12 – ונהרג; המשטרה חוקרת

הרופאים נאבקו משך שעה ארוכה על חייו של בן ה-11 שנפל מחלון בבניין מגורים בקריית ים • על פי עדות של שכן, הילד שיחק עם חברו טרם הנפילה
חיים טוויל
י"ב כסלו התשע"ט / 20.11.2018 17:49

 טרגדיה בצפון: נער בן ה-11 נפל היום (שלישי) מחלון בניין מגורים בקומה ה-12 בקריית ים.

הוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים רמב”ם, שם נאבקו הרופאים במשך שעה ארוכה על חייו, אך למרבה הצער לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

על פי עדות של שכן, הנער נפל לאחר שהשתתף במשחק עם חברו.

חובש בכיר במד”א, איברהים כאביה, ופארמדיקית מד”א בת-אל בוגנים, סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו בחצר הבניין ילד כבן 11 שוכב על שביל בטון, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית”.

“הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל עיסויים, הנשמה וטיפול תרופותי ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה במצב קריטי. אנשים במקום סיפרו שככל הנראה נפל מגובה של כ-12 קומות”.

לירן קריספין, חובש באיחוד הצלה שהגיע לזירת הנפילה, סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי בילד שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא דופק ונשימה. התחלתי בביצוע פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהצטרפתי אליה לפינוי הילד להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב”ם, תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס”ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה”.

ממשטרת מחוז חוף נמסר כי חקירת המשטרה לבירור נסיבות האירוע הטראגי נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות