למה ביקר ליצמן את העבריין המורשע מחסידות גור בכלא?

הפרשה שנחשפה בחרדים 10: אליעזר ויגדרוביץ, מי שכונה בפי המשטרה "קצין המבצעים של חסידות גור", נידון ל-4 שנות מאסר, לאחר שרדף את בני הזוג חני ופנחס וילר • על רקע טענת חצר גור כי אין לה קשר לפרשה - מתברר: יעקב ליצמן ביקר פעמיים בכלא רימונים
דוד ליבוביץ
כ"ו תשרי התשע"ט / 04.10.2018 21:54

האם לחסידות גור באמת אין קשר לפרשת חני ופנחס וילר, כפי שנטען בזמנו באדיקות?

הערב (חמישי) פורסם בחדשות עשר, כי מתחקיר שיפורסם מחר ב’שישי’ עולה כי סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, ביקר פעמיים בכלא רימונים את אליעזר ויגדרוביץ’, מי שכונה ‘קצין המבצעים של חסידות גור’, שנשלח לארבע שנות מאסר.

אליעזר ויגדרוביץ’ נכלא לאחר שרדף באלימות, עד אוקראינה, אחר חני וילר, חסידת גור, שלא הסכימה לוותר על משמורת על תשעת ילדיה לאחר שהתגרשה מבעלה. המסע האלים כלל איומים ושתילת סמים.

עם פרסום הפרשה – שנחשפה לראשונה בחרדים 10 – טענו בחסידות כי אין להם כל קשר לשרשרת האירועים הקשה.

אולם ביקורו של השר, הנמנה על ראשי חצר גור, מעורר תהיות על הכחשה זו.

כפי שדווח בחרדים10, מאז שחני החליטה על הליך הגירושין מבעלה, הותקף בן זוגה החדש – בדרכים שונות ואלימות – על ידי אנשים שלפי החשד קיבלו כספים מאלעזר ויגדרוביץ’, כדי להרחיק את האימא שהתגרשה מתשעת ילדיה.

חוקרי ימ”ר ירושלים העריכו לכל אורך החקירה כי ויגדרוביץ’ פעל, בעצם, בשליחות גורמים בכירים בחסידות גור.

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד ויגדרוביץ, ובו גוללה את הפרשה וכיצד ניסה לגרום לבני הזוג להפסיק את הקשר ביניהם – ולנתק את הקשר בין הילדים לבין אימם.

בהמשך הוא הורשע  ונגזרו עליו ארבע שנות מאסר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שטויות
    04/10/2018 22:47
    דוידי
  1. זוג נהדר ונעים שחררו אותם לחייהם וליצמן שיבקר את מי שרוצה.