רופא ועו”ד על הציבור החרדי: ‘סכנה למדינה, נמושות, פרזיטים’

ד"ר רמי מאור, רופא המטפל בנשים ועורך דין מכרמיאל, פוחד מההשתלטות של החרדים על חיי החילוניים: "במצב שחוצפת החרדים עולה מיום ליום אין ברירה אלא להתייחס אליהם כמפגע לאומי" • "רובם אוכלי חינם. סכנה אמיתית שיש לרסן" • "לבושי בגדים מצחיקים בצבע שחור וחולצה לבנה"
יוני גרין
י"ח אב התשע"ח / 30.07.2018 14:10

חשיפת חרדים 10: ד”ר רמי מאור, תושב כרמיאל, העובד כרופא המטפל בנשים, ועורך דין, פרסם שלשום בדף הפייסבוק שלו הודעה:

“חרדים = סכנה למדינה. אם לא נרסן אותם היום, מחר יהיה מאוחר מדי”. 

כאשר נשאל על ידי אחד הגולשים בדף  שלו: “למה אתה חושב ככה?” – השיב: “כי חרדים (לא דתיים) לא תורמים למדינה (לא עובדים, לא משרתים בצבא) אבל מנסים להפריע לחיינו (קובעים איך להתלבש, מה לאכול, ומתי לנסוע)”.

בתגובה לגולשת נוספת, כתב: “את טועה. החרדים הם נמושות שלא עובדים ולא משלמים מיסים ולא הולכים לצבא, אבל מנסים להכריח אותנו החילונים לשמור שבת ולחשוב כמוהם. אני לא מכבד אנשים כאלה. אבל זכותך לחשוב איך שאת רוצה”.

לגולשת שכתבה לו: “אתה טועה, כי אתה ניזון מהתקשורת. בוא תתארח אצל קרבי ותראה את החרדים שאתה משמיץ. התגייסו, עובדים ואף גרים באזור כדי שתהא לך מדינה” – הגיב: “את מתארת מיעוט שבמיעוט ואותם אני מכבד. הרוב הם פרזיטים אוכלי חינם הדוגלים בכפיה דתית ומפניהם אני מזהיר”.

בהמשך התגובות הוא הוסיף וכתב: “בהרבה מקומות החרדים לא נותנים לנסוע בשבת ואם את לבושה מספיק צנוע יגרשו אותך או ירביצו לך”.

וגם על הלבוש החרדי היה לו מה לומר: “מדובר ביהודים לבושי בגדים מצחיקים בצבע שחור וחולצה לבנה”.

אחד הגולשים הגיב: “בגלל שהחרדים ‘לבושים בגדים מצחיקים’ אתה לא אוהב אותם? ציפיתי מעו”ד ורופא להיות אדם משכיל ולא אדם עם איי קיו נמוך”.

רמי מאור: “לא, אני מסביר למי שלא יודעת מה זה חרדים איך הם נראים. אני לא שונא אותם, אני בז להתנהגותם הכוחנית. וממך הייתי מצפה שתקרא בעיון את מה שכתבתי לפני שאתה מגיב”.

בהמשך התגובות הבהיר: “זה לא שנאה. זה פחד מפני השתלטותם על חיי החילוניים. יפסיקו את מעשיהם ובזה נגמר הסיפור”.

כאשר אחד הגולשים העיר: “יש שיאמרו שהכללה היא סכנה לא פחותה” – הגיב הרופא: “הכללה אמנם מסוכנת, אך במצב שחוצפת החרדים עולה מיום ליום אין ברירה אלא להתייחס אליהם כמפגע לאומי”.

רמי מאור

הגולש, עורך דין, החזיר: “מסכים איתך שההנהגה החרדית רובה ככולה, יוצרת מעמסות רבות על המדינה. אבל לא מכבודך ידידי לעשות הכללות. זה לא נכון ולא ראוי. יש ביניהם אוהבי המדינה, כאלו שמתגייסים והתגייסו, סובלניים וכן גם מלח הארץ. אז לא נכון לעשות הכללות”.

מאור: “צודק, אם פגעתי במיעוט מכובד זה אתם הסליחה אך לצערי רובם אוכלי חינם ומשטמתי צבא”.

מאור המשיך והביע את עמדתו: “אני חייב להזהיר את ציבור החילוני מפני סכנת ההתחרדות. החרדים הם סכנה אמיתית שיש לרסן וכמה שיותר מהר, אחרת זאת סכנה קיומית”.

הגולש ינון צידקיהו כתב לו:  “מקומם ומפחיד לראות היאך יהודי מעלה פוסט מפיץ שנאה ושיסוי בציבור כה נרחב על אחת כמה וכמה כשמבצע פשע ונבלה זו הוא רופא בישראל.

“נ”ב: בכוונתי לגשת לכל הרשויות המטפלות בנושא בכדי שאלה יבואו איתך חשבון בנוגע להעסקתך כרופא בישראל. אדם שמוחק בהבל פיו סקטור שלם ומשסה אותו בפני קהל עם, אינו ראוי להיות רופא בישראל ואין צורך להסביר מדוע הפוסט שהעלית מצביע רק על כך שאתה ‘שונא סקטור שלם’ ורופא שמפיץ שינאה, אינו ראוי לשמש כרופא ק”ו כשהשנאה היא נגד סקטור שלם המונה כ-15% מהאוכלוסייה. תתבייש לך”.

רמי מאור

צילום: מסך פייסבוק

מאור ענה לו: “אני לא מתבייש בפוסט שכתבתי. אני גם לא שונא את החרדים. אני רק מתריע מפני מעשיהם והתנהגותם. אם אינך מבין זאת יש לך בעיה בהבנת הנקרא. אני חושב שיש ללמד את הציבור שאתה מגן עליו מהי אהבת חינם.

“עבדתי שנים בבית חולים לניאדו ואני מכיר היטב את חסידי צנז – ראית פעם כמה הם שונאים את חסידי חב”ד? ראית פעם איך חסידי גור מתנהגים כלפי חילוניים? אתה חייב להתנצל על מילותך המכפישות וחסרות הטעם ולהתבייש בהתנהגות הציבור ממנו אתה מגיע”.

והגולש שחר אלוני כתב: “רמי מאור, תקן את התארים שלך לרופא, עו”ד ושונא יהודים! אני חילוני גמור ועדיין מתבייש בשנאה שלך כלפי יהודים ששונים ממך. אל תרגיש צורך לענות, אני מסיר חברות. לא רוצה סביבי שונאי יהודים. נקודה למחשבה: איך היית מגיב אילו היה כותב את הפוסט גרמני?”

בדף הפייסבוק שלו, כמו גם ב’אינדקס רופאים’, מופיע ד”ר רמי מאור כרופא ב ‘שירותי בריאות כללית’ .

ב’שירותי בריאות כללית’ אומרים לחרדים 10 בתגובה: “הרופא המדובר אינו עובד ב’כללית’ קרוב לארבע שנים. היות ואני מבינה שהוא מפרסם במקומות שונים שהוא עדיין ב’כללית’, אנו נבדוק ונפעל בהתאם – להסרה”.

את תגובתו של ד”ר מאור לא הצלחנו לקבל. לכשתתקבל – נפרסמה.

רמי מאור

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תלונה לוועדת האתיקה
    30/07/2018 18:50
    נווה
  1. תגובה
    31/07/2018 02:52
    משה כהן
  2. במקום כל ההתכתבויות אתו צריך להגיש תביעה במשטרה על הסתה אם חרדי היה מעיז לכתוב אחוז אחד על ציבור אחר כל התקשורת לא הייתה יורדת מזה במשך זמן רב והוא היה יושב בכלא וגם היו מתקיפים את כלל הציבור החרדי ופה מותר לו והוא עוד דוקטור מצמרר!

  3. התחושה היא שהיותו רופא ועו"ד גורמים לו לחשוב שהוא חכם יותר וצודק יותר
    01/08/2018 13:12
    יהודה
  4. זה באג לא קטן שמצוי לצערי בקרב בוגרי אקדמיה.
    ואני אומר זאת כמי שברשותי שלושה תארים אקדמיים.