צפו בוידאו: החובשת ה”תמימה” שנהרגה ליד הגדר משליכה רימון גז

דובר צה"ל בערבית פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון המוכיח כי החובשת הפלסטינית שנהרגה ביום שישי ליד גדר הרצועה לא היתה אשת רפואה תמימה • "האם פרמדיקים בעולם מיידים רימונים ומשתתפים במהומות וקוראים לעצמם מגנים חיים?"
חיים טוויל
כ"ד סיון התשע"ח / 07.06.2018 13:08

צה”ל ממשיך להתגונן מול מותה ביום שישי האחרון ליד גדר הרצועה של רזאן א-נג’אר, שלטענת הפלסטינים הייתה חובשת לבושת מדים ולא מפגינה.

דובר צה”ל בערבית, רס”ן אביחי אדרעי, פרסם הבוקר (חמישי) סרטון בטוויטר, המוכיח כי א-נג’אר, בת ה-22, לא שהתה באזור כאשת רפואה תמימה, וכי היא היתה מעורבת באופן פעיל בהתפרעויות.

“רזאן א-נג’אר היא לא מלאך הרחמים כפי שמנסים בחמאס להציג אותה”, צייץ רס”ן אדרעי. “היא הודתה כי שימשה מגן חי למתפרעים וזה מוכיח כיצד חמאס מנצל את כל חלקי החברה העזתית לצורך מטרותיו ומטרות איראן”.

לצד פרסום הסרטון, בו היא נראית משליכה רימון גז –  הוא תהה: “האם פרמדיקים בעולם מיידים רימונים ומשתתפים במהומות וקוראים לעצמם מגנים חיים?”.

הפלסטינים טוענים, כי אנג’אר נורתה כשלבשה מדים של אנשי הצוות הרפואי, וכי ניתן היה לזהות את תפקידה כחובשת.

בתקשורת הפלסטיניות הופץ סרטון בו אנג’אר מספרת על עבודתה, כשהיא לובשת חלוק לבן. לטענת המפרסמים, הסרטון צולם ביום שישי האחרון.

ביום שלישי השבוע פורסמו מסקנות ראשוניות של התחקיר צבאי שנערך בעקבות האירוע. מהמסקנות עלה, כי לא בוצע ירי ישיר לעבר החובשת.

מהמסקנות הראשוניות עלה עוד כי באירוע כולו נורה מספר כדורים מצומצם, והחובשת הפלסטינית נפגעה ככל הנראה מנתז ולא מהירי עצמו. בצה”ל מציינים כי תחקור האירוע ימשך.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות