לפיד: “את ביבי מעניין רק החקירות, מבלה את זמנו בלכתוב בפייסבוק”

יו"ר 'יש עתיד' בפתח ישיבת סיעתו: "אין אדם אחד במדינת ישראל שחושב שלראש הממשלה באמת אכפת משאלת הגיוס או מהתקציב" • על חוק הגיוס: "העסקנים החרדים שיכורי כוח. אחרי שהם הגדילו את התקציבים שהם מקבלים לשיא"
אריה ריבקינד
י"ח אדר התשע"ח / 05.03.2018 15:16

יו”ר מפלגת ‘יש עתיד’, יאיר לפיד, פתח בצהריים (שלישי) את ישיבת הסיעה בהתייחסות למשבר חוק הגיוס ולחקירות ראש הממשלה.

לפיד חזר על דף המסרים שלו ואמר: “חוק ההשתמטות הוא עלבון למדינה, עלבון לכל חייל בצה”ל, עלבון לתורת ישראל. בשום מקום בתורת ישראל לא כתוב שמותר לשלוח אחרים להיהרג בשבילך. בשום מקום בתורת ישראל לא כתוב שיש בעיה הלכתית לשרת שירות לאומי במד”א, בעזרה לקשישים ונכים”.

לדבריו, “חוק ההשתמטות הוא סחטנות שדורסת את הציבור החילוני, הדתי, המסורתי וגם את החרדים הצעירים. העסקנים החרדים שיכורי כוח. אחרי שהם הגדילו את התקציבים שהם מקבלים לשיא של כל הזמנים, הם רוצים להפוך את ההשתמטות מצה”ל לחוק יסוד”.

לפיד קבע: “מה שקורה בקואליציה זה אפילו לא ויכוח על עקרונות, זה אפילו לא ויכוח על ערכים. זו חבורה של פוליטיקאים ציניים שלא אכפת להם לפרק את עם ישראל בשביל להרוויח כותרת. פוליטיקאים שעסוקים רק בדבר אחד: בעצמם. בכיסא שלהם, בתקציבים שלהם, בשחיתות שלהם”.

לפיד מיקד את חיציו: “על התזמורת המזייפת הזו מנצח ראש הממשלה. אין אדם אחד במדינת ישראל שחושב שבאמת אכפת לו משאלת הגיוס או מהתקציב. הדבר היחיד שמעסיק אותו זה החקירות. איך הוא יעצור את החקירות. בגלל זה הוא שוב גורר אותנו לבחירות שיעלו מיליארדים. בגלל זה הוא נכנע שוב ושוב לחרדים ועוזר להם לרמוס את הציבור החילוני, המסורתי והדתי. כולל הציבור שלו.

“בגלל זה, כשהוא בארץ הוא מבלה את רוב זמנו בלכתוב בפייסבוק לאזרחי מדינת ישראל שאסור לסמוך על המשטרה, אסור לסמוך על בית המשפט, אסור לסמוך אפילו על מה שהם קוראים ורואים במו עיניהם – מה אנשים אמורים לחשוב ולהרגיש כשראש הממשלה אומר להם שאסור לסמוך על מוסדות המדינה? על כל מה שמחזיק אותנו יחד? זה גורר את כל המדינה לאזור אסון ערכי ונפשי”.

לפיד המשיך: “הפוליטיקה הישנה הורסת את המדינה. איזו מדינה אנחנו משאירים לילדים שלנו? אם יהיו בחירות, זו השאלה שעליה יצטרך הציבור לענות. זה הנושא. האם הילדים שלנו יגדלו במדינה שמנהלים אותה פוליטיקאים שאכפת להם רק מעצמם, או שיתנו לנו מנדט להקים ממשלת אחדות לאומית ולהתחיל את תהליך ההחלמה והפיוס של החברה הישראלית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות