הסתעפות החקירות? אח של אריה דרעי ובכיר בקק”ל נחקרו בפרשת בעלות על קרקעות

סגן יו"ר קק"ל עורך דין שלמה דרעי ובכיר נוסף נחקרו ביחידה הארצית לחקירות הונאה בסוגיית 'בעלות על קרקעות' • חוקרי המשטרה פשטו על משרדי קק"ל והחרימו מחשבים וציוד • עו"ד שלמה דרעי נחשב למקורב מאוד לאחיו יו"ר ש"ס, שפעל למנותו כסגן יו"ר קק"ל
חיים טוויל
י"ג תשרי התשע"ח / 03.10.2017 00:27

משפחת דרעי שוב מגיעה לכותרות – ובהיבטים לא חיוביים: סגן יו”ר קק”ל ואחיו של יו”ר ש”ס, שלמה דרעי, והיועץ המשפטי של קק”ל, נדב עשהאל, נחקרו היום ביחידה הארצית לחקירות הונאה, להב 433.

לפי דיווח בערוץ 10 ובדה דמרקר, במהלך הבוקר הגיעו חוקרי משטרה אל המשרדים של השניים ופשטו עליהם. השניים נלקחו לחקירה. על פי הדיווח, המשטרה החרימה מחשבים וציוד נוסף של השניים.

לפי הדיווח בערוץ 10, מדובר בפרשה של בעלות על קרקעות.

על פי ‘דה-מרקר’, שלמה דרעי נחשב למקורב מאוד לאחיו, שפעל למנותו כסגן יו”ר קק”ל במכסה שיועדה לש”ס. שלמה דרעי היה חבר בצוות המו”מ הקואליציוני לאחר הבחירות האחרונות. הוא אחד השותפים בבית משפחת דרעי בישוב ספסופה בצפון הארץ.

בתקופה שבה שהה מחוץ לפוליטיקה, קיים אריה דרעי פגישות במשרדו של שלמה בירושלים.

שלמה דרעי נחקר בעבר במסגרת חקירות המשטרה על הנדל”ן על אחיו.

נדב עשהאל שימש בעבר כיועץ משפטי של ש”ס ונחשב גם הוא מקורב לדרעי. הוא עבד בעבר במשרד עורכי הדין של שלמה דרעי והשתתף אף הוא בצוות המו”מ הקואליציוני מטעם ש”ס.

עם מינויו אשתקד לתפקיד היועץ המשפטי של קק”ל נמתחה ביקורת על כך שעבד בעבר עם דרעי. בעבר היה עשהאל גם יועץ של מיכה לינדשטראוס כמבקר המדינה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות