טראמפ הורה להוריד את הדגל לחצי התורן: “הטבח הוא רוע טהור” • צפו

שיא ארצות הברית הורה על הורדת הדגל לחצי התורן בעקבות הטבח ההמוני בלאס ואגב, בו נרצחו לפחות 58 בני אדם ונפצעו למעלה מ-500 • "שאלוקים ייתן למשפחות המתאבלות את הכוח להמשיך, ומבקשים מהאל לעזור לנו בשעה אפלה שכזו"
נתן פרל
י"ב תשרי התשע"ח / 02.10.2017 18:37

נשיא ארה”ב דונלד טראמפ נשא אל האומה האמריקנית לאחר מתקפת הירי הקשה ביותר בהיסטוריה האמריקנית, בה נרצחו לפחות 58 בני אדם.

“זהו מעשה של רוע טהור”, אמר הנשיא. “אני רוצה להודות למשטרת לאס וגאס ולכל הכוחות החירום על מאמצי הגבורה שלהם. המהירות בה הגיבו מנעה אבדן חיים נוסף.

הוא הוסיף: “מאות אזרחים מתאבלים כעת על אובדן קרוב אהוב. למשפחות הקורבנות, אנו כאן עבורכם. אנו יודעים שאלוקים חי בלבבותיהם של המתאבלים.

“הוריתי להוריד את הדגל לחצי תורן. ברגעים של טרגדיה וזוועה, ארה”ב מתאחדת. היא תמיד עשתה זאת. אנו קוראים לאמונה שלנו, למשפחה ולערכים המשותפים שלנו. האהבה היא המגדירה אותנו היום, והיא תמיד תעשה זאת”.

טראמפ המשיך: “ברגעים כאלה אנו מחפשים משמעות בתוך התוהו, אור בתוך החושך. את הייאוש הגדול ביותר ניתן להאיר עם קרן אור יחידה של תקווה. אנו מתפללים שהאומה כולה תמצא את האחדות והשלום, ואנו מתפללים ליום בו הרשע יגורש. שאלוקים ייתן למשפחות המתאבלות את הכוח להמשיך, ומבקשים מהאל לעזור לנו בשעה אפלה שכזו”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בעקבות הטבח בלאס וגאס: “ביום הנורא הזה, העם בישראל עומד כתף אל כתף עם העם האמריקני. ליבנו עם משפחות הקורבנות ואנו מאחלים רפואה שלמה לפצועים. אנחנו מתאבלים יחד איתכם.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות