דרכון בשם בדוי? יאיר נתניהו תובע דיבה 140 אלף שקלים בגלל פוסט

בנו של ראש הממשלה תובע את אייבי בנימין, ממובילי המחאות בפתח תקווה, בגלל פוסט שטען כי אביו ביקש מראש המוסד דרכון בשם בדוי עבורו, לצורך פתיחת חשבונות פיקטיביים בחו"ל
אריה ריבקינד
ט"ז אלול התשע"ז / 06.09.2017 22:49

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה,  תובע את אייבי בנימין -אחד ממארגני ההפגנות בפתח תקווה מול היועץ המשפטי לממשלה בגלל פוסט שפרסם נגדו בשנת 2016. כך דווח הערב (רביעי) בערוץ 2.

התביעה הוגשה הבוקר לבית משפט השלום בת”א על ידי עו”ד יוסי כהן, פרקליטה של משפחת נתניהו. גובה התביעה עומד על 140 אלף שקלים.

בפוסט נטען כי ראש הממשלה  פנה לראש המוסד בבקשה להנפיק דרכון בשם בדוי לבנו, וכי הדבר נעשה עבור יצירת חשבונות בנק פיקטיביים בהם הופקדו, לדבריו, מיליוני דולרים עבור ראש הממשלה – טענה שקרית שגם לא נחקרה.

“יום אחד קורא ביבי לראש המוסד ומבקש דרכון בשם בדוי לבן שלו יאיר נתניהו כמו למרגלים”, כתב בנימין, פעיל בולט ומוכר שמרבה לכתוב נגד נתניהו, “בנימוק בטחוני לשמור על הבן ההולל שמסתובב בעולם שתהיה לו זהות בדויה. יאיר נתניהו הצעיר שבקושי הרוויח משהו בחייו כבר עשיר גדול”.

לפני כחודש הודיע ארגון מולד כי החליט לתבוע את יאיר נתניהו בעקבות דברים שכתב בפייסבוק בגנות הארגון.

לפני כשלושה חודשים פסק בית המשפט בתל אביב כי העיתונאי יגאל סרנה, שנתבע על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בגין הוצאת דיבתם בפוסט שפרסם בפייסבוק, ישלם להם פיצויים בסך 115 אלף שקל.

השופט עזריה אלקלעי אמר במהלך הכרעת הדין: “חלק מהפרסומים הם זדוניים ומכוערים, וכאלה שנועדו להשפיל את התובעים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות