מדוע החמיא ח”כ יעקב אשר ל…שר שי פירון

בדרך כלל הח"כים החרדים אינם נוהגים להחמיא לחברי הממשלה הזו - בטח שלא לנציגי 'יש עתיד' • אבל הפעם יצא ח"כ יעקב אשר מגדרו והחמיא לשר החינוך • מה קרה?
כ' סיון התשע"ד / 18.06.2014 17:48

בדיון בוועדת החינוך של הכנסת בעניין תקציבי ארגוני הנוער והחינוך הבלתי פורמלי ובהשתתפות ראשי ארגוני הנוער וביניהם תנועת ‘בתיה’, ‘דגל ירושלים’ ועוד ארגונים רבים, הודה ח”כ יעקב אשר לשר החינוך שי פירון על החלטתו לתמוך בארגוני הנוער.

לפני מספר חודשים הצרו תנועות הנוער את דרכי תנועת ‘בתיה’ ובפעילות משותפת מול משרד החינוך נמצא פתרון על ידי הכללת תנועת בתיה במסגרת ארגוני הנוער.

ח”כ אשר הוסיף כי הוא בדרך כלל אינו נוהג להחמיא לחברי הממשלה הזו, ובטח שלא לנציגי ‘יש עתיד’ שחרטו על דגלם לקעקע את זהותה היהודית של המדינה. אבל הפעם יצא מגדרו ואמר כי כיוון שהוא מאמין בחינוך הבלתי פורמלי ובארגוני הנוער, הוא שמח על כך שגם שר החינוך פירון שותף לכך, ומעמיד את ארגוני הנוער בסדר עדיפות גבוה במשרד החינוך.

אשר ביקש מהוועדה להעניק רוח גבית למשרד החינוך להמשיך ולהגדיל את תקציבי ארגוני הנוער בישראל.

“אני מקווה”, הוסיף ח”כ אשר, “ששר החינוך יחזור בו ברגע האחרון מהחלטתו השערורייתית בדבר אי הכללת תלמידי החינוך החרדי במימון קייטנות הקיץ לתלמידי בתי הספר הממלכתי, ושתימצא הדרך לתקצב את פעילות הקיץ של בתי הספר מהמגזר החרדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות