צילום הלווין חשף: ה’מגן דו’ד שימש את איראן כמטרה לניסוי טיל בליסטי

בצילום שהציג השגריר דני דנון בפני חברו מועצת הביטחון של האו"ם, נראה סימון של מגן דוד ששורטט על הקרקע - כמטרה לניסוי הטילים הבליסטיין שביצעה איראן
יוני גרין
ה' תמוז התשע"ז / 28.06.2017 21:51

שגריר ישראל לאו”ם, דני דנון, חשף היום (רביעי) מידע יוצא דופן בפני מועצת הביטחון של האו”ם – על תכנית הטילים הבליסטיים של איראן וכוונותיה נגד ישראל.

במסמך שנשלח לחברות המועצה, חשף דנון צילום לוויין המוכיח כי איראן השתמשה בסימן של מגן דוד כמטרה לניסוי טיל בליסטי לטווח בינוני בחודש דצמבר האחרון, תוך הפרה של החלטת מועצת הביטחון 2231.

מגן הדוד אותו הציג דנון, נצבע על הקרקע כסימון המטרה, ובצילום ניתן לראות את המכתש שיצר הטיל בקרקע.

השגריר דנון פנה לחברות המועצה ואמר: “ניסוי הטילים הזה לא רק מפר את החלטות מועצת הביטחון אלא מוכיח שוב מעל לכל ספק את כוונותיה האמתיות של איראן לפגוע בישראל”.

דנון קרא לחברות המועצה לפעול באופן מיידי נגד האיום האירני. “איראן היא התומכת במשטר אסד הטובח במאות אלפי אזרחים, מממנת את חיזבאללה המאיים על אזרחי ישראל ותומכת בטרוריסטים ורודנים ברחבי המזה”ת והעולם. מועצת הביטחון צריכה לפעול באופן מיידי נגד מפגן השנאה הזה וההפרות הפרובוקטיביות של איראן המאיימות על יציבות האזור כולו”.

בחודש שעבר שיגרה איראן טיל בליסטי לעבר סוריה, ופרסמה הצהרה המאיימת על ישראל. לשיגור קדמו סדרת ניסויים בליסטיים שביצעה איראן מאז שנת 2015, בניגוד להחלטות מועצת הביטחון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות