פחות שטח ירוק באלעד: קראוונים הוצבו בפארק העירוני

עיריית אלעד הציבה קראוונים בשטח האמפי-פארק • תושבים: "בכל העיר לא מצאו מקום?" • העיריה: "המבנים הועברו אל שטח מתאים מאחורי ה'מיני פיץ', שבפאתי חניון הפארק"
נחמן וייס
י"ד סיון התשע"ד / 12.06.2014 16:18

שטח ירוק: עיריית אלעד הציבה קראוונים בשטח האמפי-פארק בעיר, תוך הפרעה לשימוש התושבים בפארק.

בשבוע שעבר הוצבו בשטח האמפי-פארק, המוגדר כשטח ירוק (לכל שטח בעיר יש סיווג, כששטח ירוק מיוחד לגינות, ושטח חום מיועד למבני ציבור. י.ה.), מספר קראוונים, שהועברו ממקום צדדי בקצה העיר.

הקראוונים מיועדים לפעילות חינוכית לנוער נושר, המתקיימת במקום.

מ’, תושב העיר, אומר לחרדים10, כי הקראוונים אכן מפריעים לתושבים המגיעים לפארק. “מלבד זה שהקראוונים תופסים מקום, הם גם מהווים עוד ‘מתקן’ לילדים, וזה לא הכי בטיחותי. בכל העיר לא מצאו מקום, רק את שטח הפארק?”

בעקבות הצבת הקראוונים, פנו מספר תושבים אל חרדים10 והציגו שאלות:

• ראש העיר הבטיח שהעיר והשטחים יוחזרו לתושבי העיר, אבל במקום זאת הוא מציב מבני ציבור על שטחי הפארק הבודדים בעיר שנותרו לפליטה – האם מישהו שאל בכלל את דעת התושבים?

• העירייה משחיתה את כספי התושבים לשווא, וזאת לאור העובדה שבעקבות הליך משפטי אותו פתחו תושבי השכונה, יאלץ ראש העיר למצוא מקום אחר לקראוונים ולניייד אותם על חשבון כספי המיסים הלוך ושוב ברחבי העיר.

• העירייה התקינה באחרונה מצלמות שמכסות את כל שטח הפארק, וזאת לאחר כמה מעשי וונדליזים שבוצעו בפארק – האם המצלמות שהותקנו נועדו להבטיח את שלום הפארק מהונדליזם של הנוער הנושר?

את השאלות הפנינו לעיריית אלעד – שמסרה בתגובה: “המבנים שכנו עד השבוע האחרון במקום בלתי שימושי, והועברו, לבקשת התורם ובשל צורך מיידי, אל שטח מתאים מאחורי ה’מיני פיץ’, שבפאתי חניון הפארק. הם הועברו תוך כדי הליך היתר במסגרת שימוש חורג.

“המצלמות הותקנו בפארק העירוני, וללא קשר או סמיכות למבנה, כדי לאפשר פיקוח ומניעת ונדליזם בפארק בשעות בהן הוא ריק ממבקרים, וכחלק מפעילות החזרת תחושת הבטיחות לתושבים”.

IMG_0416

IMG_0414

IMG_0413

IMG_0411

IMG_0408

IMG_0406

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    די לשתיקת הכבשים
    12/06/2014 21:38
    רונן
  1. זה רק פינץ ממה שראש היער יחולל באלעד . יש לכם עוד הרבה עבודה על שחיתיות נוספות

  2. משתולל כמו ילד
    23/06/2014 16:01
    ינקי
  3. חתיכת …. לא יודע לנהל רק רק להרוס ולהרוס וכל הספרדים התמימים שהצביעו לו כן כן תמשיכו אין שכל אין דאגות