‘נתיבות משה’ בחיפה ביקשו חנינה מהנשיא: ‘אתה נוטע, אותנו עוקרים’

הנשיא רובי ריבלין הגיע לחיפה כדי להשתתף בטקס נטיעות לכבוד ט"ו בשבט - וברחוב סמוך הפגינו תלמידות בית הספר 'נתיבות משה' בקרית שמואל, הלומדות בתת תנאים • מלשכתו פנו להורים וביקשו: סכמו בכתב את טענותיהם - אנחנו נטפל
אריה ריבקינד
י"ג שבט התשע"ז / 09.02.2017 21:35

על רקע מלחמתו של ראש העיר יונה יהב בילדי בית הספר ‘נתיבות משה’ בקרית שמואל – הפגינו תלמידות בית הספר מול טקס נטיעות בהשתתפות נשיא המדינה רובי ריבלין בחיפה – וקראו בכאב: “אדוני הנשיא, אתה נוטע. אותנו עוקרים”, “אדוני הנשיא, גם אותנו קוברים באדמה”.

ההפגנה נערכה ברחוב הסמוך לרחוב בו נכנס הנשיא, כך שבשעת מעשה ריבלין לא היה מודע לקיומה של ההפגנה.

כשנודע לו עליה, פנו מלשכתו להורי התלמידות, הלומדות בתת-תנאים, וביקשו מהם לסכם בכתב את טענותיהם.

מלשכת הנשיא נמסר בתגובה לחרדים10: “כל פניה בנושא תבחן באופן מיידי מול הגורמים הרלוונטיים”.

03b47d7a-d676-4cf4-a7b2-fadb6ce69f64

כפי שדווח בחרדים10, בישיבת מועצת העיר חיפה שהתקיימה השבוע, התפתח עימות מילולי חריף בין נציג סיעת ‘דגל התורה’, מיכי אלפר, לראש העיר יונה יהב.

“אני רוצה להגיד משהו”, נשמע אלפר בהקלטה שהתפרסמה בלעדית בחרדים10. “כשאנחנו עוסקים בהקצאות, חשוב להזכיר את בית הספר נתיבות משה בקרית שמואל” (מישהו צועק, זה לא קשור) “זה קשור, ותן לי לסיים.

“412 ילדים עוברים את החורף במבנה שמסכן את שלומם! במקום שאמור להיות בית ספר עבורם! אתמול ביקרת בחנוכת מעון יום אמונה, אמרת שם: ‘אנחנו במלחמה עם הציבור הזה, אני שם את הדברים על השולחן'”.

אלפר הטיח: “עם מי אתה במלחמה? עם ילדים?”

(מישהו צועק: ‘איתך’)

אלפר המשיך: “רק איתי? אז למה הילדים האלו צריכים לשלם מחיר? למה אתה גוזל מהם את הילדות היפה שלהם? איתם אתה במלחמה.

“לתושבי השכונה הזו מגיע ליהנות מקרקע שהיא שייכת להם! שייכת לתושבי השכונה. שטחי הציבור שייכים לתושבי השכונה. אני שואל אותך: עם מי אתה נלחם? אתה נלחם עם ילדים? תענה על השאלה הזו! מי שיכול להשאיר 13 שנה ילדים בלי בית ספר יכול להשאיר את מיכלי האמוניה אל מול הסכנות שהוצגו כאן .בושה! זו שחיתות, גם אם חוקית!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות