מעצר הסיקריק שתקף את מאיר וישראל פרוש הוארך עד יום שלישי

בית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרו של הסיקריק החשוד בתקיפתם, של סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש • ברשות החשוד נתפסו מסמכים ואישורים פסיכאטריים שונים
חיים טוויל
ז' טבת התשע"ז / 05.01.2017 16:30

שופטת בית משפט השלום בירושלים האריכה היום (חמישי) את מעצרו של הסיקריק החשוד בתקיפתם בליל שבת של סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש.

השופטת מיקה בנקי קבעה כי מעצרו של החשוד יוארך עד יום שלישי הקרוב.

ברשות החשוד נתפסו מסמכים ואישורים פסיכאטריים שונים, והמשטרה חושדת כי מדובר במסמכים שיועדו לחלוקה למועמדים לגיוס על מנת להציגם כדי לקבל פטור מגיוס לצה”ל.

בנוסף, נמצא ברשותו צ’ק, שעל פי החשד ייועד לתשלום לפסיכיאטר.

מהחקירה עולה, כי סגן השר ובנו היו בטיש הדלקת נרות בערב שבת בחצר סלונים ומשם צעדו ל’קבלת שבת’  בבית הכנסת בשכונת זיכרון משה. כשהשניים יצאו לאחר התפילה ליוו אותו קבוצת סירקים והחשוד שנעצר התקרב אליהם, הפיל את כובעו של ישראל פרוש וירק לעברו של סגן השר.

החשוד נעצר אתמול בצהרים, עת  התקיימו הפרדת סדר במהלך הפגנה שנערכה מול לשכת הגיוס בירושלים.

ההפגנה התפתחה לאחר שהמשטרה הצבאית עצרה בחור המשתייך ל’העדה החרדית’ שהגיע ללשכת הגיוס ברחוב רש”י, ככל הנראה בניסיון להוציא פטור במרמה.

בעקבות מעצרו הפגינו במקום עשרות קנאים מ’העדה’ ואנשי נטורי קרתא. לאחר שניסו לעצור את תנועת הרכבים בצומת הסמוך, החליטו השוטרים לפזר את ההפגנה ועצרו שניים מהמפגינים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות