לך אכפת משחיתות? ח”כ מרגלית שכר יועצים החשודים בפלילים

אתר וואלה חשף: חבר הכנסת הראל מרגלית, הלוחם הגדול שמטיח בראש הממשלה האשמות על שחיתות, שכר לאחרונה שני יועצים פוליטיים בכירים החשודים בפלילים • מרגלית: "שום עובד שיורשע בשחיתות ציבורית לא יעבוד אצלנו"
אריה ריבקינד
י"ד כסלו התשע"ז / 14.12.2016 19:03

לך אכפת משחיתות? חבר הכנסת הראל מרגלית מהמחנה הציוני, המוביל קו תקיף כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשהוא מאשים אותו בשחיתות, מעסיק בעצמו יועצים בכירים, הנמצאים בעיצומם של הליכים פליליים או משפטיים. כך חשפה היום (רביעי) העיתונאית טל שלו באתר וואלה.

היועצים החדשים, הנחשבים למומחים בתחום הפוליטי, נועדו לחזק את אחיזתו של מרגלית במגרש הפנים-מפלגתי, אך שניהם מעורבים בשתי פרשיות שחיתות שהעסיקו את גורמי אכיפת החוק בשנים האחרונות.

היועצים הם שמעון בטאט ואיילת אזולאי.

בטאט ששימש בעבר ראש המטה של יו”ר המחנה הציוני יצחק הרצוג ובספטמבר האחרון הודיעה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית נגדו בחשד לעבירות של רישום כוזב במסמכי תאגיד וקבלת תרומה אסורה, במסגרת פרשה שבה נחקר גם הרצוג ונוגעת לקרב על ראשות העבודה ב-2013.

אזולאי היתה ראש לשכתו של יו”ר העבודה ושר הביטחון לשעבר בנימין בן אליעזר. אזולאי, שהייתה יד ימינו של בן אליעזר במשך יותר מ-20 שנה, הודתה בחודש שעבר בעבירה של מרמה והפרת אמונים במסגרת כתב אישום שהוגש נגדה בפרשת ג’קי בן זקן.

עתה היא ממתינה לגזר דינה.

חבר הכנסת מרגלית נחשב לאדם עשיר שאת הונו צבר מהקמת JVP – אחת מקרנות ההון-סיכון המובילות בישראל ובעולם. בחודשים האחרונים הוא מקיף את עצמו במספר חריג של יועצים אותם הוא מממן מכיסו הפרטי.

במסגרת הקמפיין מעלה חבר הכנסת סרטוני יוטיוב, בהם הוא תוקף באגרסיביות את ראש הממשלה, כשהוא מאשים אותו בשחיתות ציבורית.

מלשכתו של מרגלית נמסר לוואלה: “אנחנו מבינים את הלחץ של נתניהו מהבג”ץ שאנו מגישים, והאמת יש לו סיבה. הכתבה אינה נכונה, ושום עובד שיורשע בשחיתות ציבורית לא יעבוד אצלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות