‘יתד’ התעלם מהופעת דרעי בוועידת המודיע • גואטה: ‘השקופים’ שלנו הצליח מדי

ביטאון 'דגל התורה' דיווח הבוקר על 'ועידת המודיע' אבל התעלם מהשתתפותו ונאומו של אריה דרעי • ח"כ יגאל גואטה: "עורכי יתד לא הצליחו לראות את השר דרעי בין משתתפים" • גורם ביתד: "זו הידיעה שנשלחה אלינו מדוברות הועידה" • דוברות הוועידה: "הוצאנו הודעה שכוללת את כל השרים"
אבי כץ
כ"א חשון התשע"ז / 22.11.2016 11:11

עיתון יתד נאמן, ביטאון תנועת ‘דגל התורה’, דיווח הבוקר על ‘ועידת המודיע’ שנערכה ביום ראשון באולמי ‘אבניו’ בקריית שדה התעופה.

אלא שבעוד הכותרת של הידיעה, כמו חלק גדול ממנה, הוקדשו לדברי יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, וצוטטו בה גם דברים שאמרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן – שמו ודבריו של שר הפנים אריה דרעי, אינם מופיעים בידיעה.

בש”ס, כמובן, לא אהבו את הצנזורה.

ח”כ יגאל גואטה צייץ בטוויטר: “קמפיין ׳השקופים׳ שלנו כל כך הצליח, עד שעורכי יתד הבוקר לא הצליחו לראות את השר דרעי בין משתתפי ועידת המודיע”.  לרדיו ‘מורשת הגיב גואטה: “כל בחורי הישיבות מוקירים את דרעי, אבל העיתון יתד נאמן מתעלם ממנו כי הם לא רוצים אותו גדול”.

גורם ביתד נאמן הגיב: “זו הידיעה שנשלחה אלינו מדוברות הועידה. אנחנו מכבדים את שר הפנים ואפשר לראות את הידיעות שמגיעות מלשכתו המתפרסמות בעיתון”.

מדוברות הוועידה נמסר לחרדים 10: “הוצאנו הודעה שכוללת את כל השרים שדיברו בוועידה”.

עיתונאי בהמודיע הגיב על הסערה: “אני כתבתי את הידיעה ליתד מטבע הדברים עיתון יתד נאמן מייצג את דגל התורה, ולכן נתתי דגש בידיעה על דבריו של גפני בוועידה, כולל הכותרת. ליצמן הוזכר בחצי משפט וכנ”ל נתניהו.

“לא היתה כוונה בידיעה זו לתת סיקור מקיף לוועידה, ולכן לא הוזכרו שמות של דוברים נוספים בגוף הידיעה”.

לדבריו, בידיעה המקורית שמו של דרעי הוזכר בכותרת משנה יחד עם שמות נוספים של בכירים שהיו בוועידה, אולם מחוסר מקום נטו – צומצמה כותרת המשנה וכל יתר השמות נמחקו.

יתד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מחלוף... על כל צעד אחד קדימה, 2 אחורה...
    22/11/2016 11:47
    יעל
  1. מחלוף… על כל צעד אחד קדימה, 2 אחורה….