טיבי קורא למרוד ב’חוק המואזין’: “גם לנו בימי שישי מפריעה הצפירה”

חבר הכנסת הערבי התייחס בראיון שהעניק לרשת 'אלמיאדין' לחוק המואזין שנועד לאסור על בתי תפילה לקרוא למתפללים באמצעות מערכות כריזה - וקרא לערבים: "תמרדו, שאף אחד לא יציית לחוק הזה" • ערך השוואה: "גם אנחנו בחגים לא יכולים לנסוע ביום כיפור בגללכם, אבל אנחנו לא מדברים על זה ולא מתנגדים"
נחמן גור
י"ד חשון התשע"ז / 15.11.2016 14:43

חבר הכנסת אחמד טיבי התראיין אמש (שני) לרשת ‘אלמיאדין’ והתייחס לחוק ‘המואזין’, שנועד לאסור על בתי תפילה לקרוא למתפללים באמצעות מערכות כריזה – ובכך לשים קץ לרעש הבלתי נסבל של ה’מואזינים’ ברחבי הארץ.

במהלך הראיון קרא טיבי למרד: “אני אומר לפלסטינים שיעשו מרד נגד החוק הזה ומי שמאחורי החוק הזה – נתניהו. המטרה היא ירושלים”, קבע טיבי.”מכאן, מתחנת אל מיאדין, ומעל לכל במה, אני אומר ואני חוזר: צריך שתהיה סרבנות ומרד נגד החוק הזה, שאף אחד לא יציית לחוק הזה.

“אני קורא לכל העם שלי שיסרבו לחוק הזה, עד שהוא יגיע לקריאה שלישית בכנסת ויאשרו אותו”.

טיבי ערך השוואה עם החרדים: “גם לנו בימי שישי ושבת מפריעה הצפירה, גם אנחנו בחגים לא יכולים לנסוע ביום כיפור בגללכם, אבל אנחנו לא מדברים על זה ולא מתנגדים”.

בלשכתו של טיבי אמרו בתגובה: “ח”כ טיבי קרא לציבור הערבי לא לכבד את החוק ולסרב לו ולמרוד בו – גם במחיר כניסה לכלא. הדברים התייחסו לחוק הספציפי בלבד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות