שיפור במצב השוטרת שנפצעה קשה מאוד בפיגוע בשער הפרחים

השוטרת שנפגעה באורח קשה בפיגוע הדקירה בשער הפרחים לפני כשבועיים ערה, נושמת באופן עצמוני ומתקשרת עם סביבתה • השוטר שניטרל את המחבל בפיגוע שוחרר כבר לביתו אחרי 9 ימים
חיים טוויל
ד' תשרי התשע"ז / 06.10.2016 16:46

שיפור במצבה של השוטרת שנפגעה באורח קשה בפיגוע הדקירה בשער הפרחים לפני כשבועיים. כך נמסר בצהריים (חמישי) מבית החולים ‘שערי צדק’.

מבית החולים נמסר עוד, כי השוטרת ערה, נושמת באופן עצמוני ומתקשרת עם סביבתה.

עם זאת מציינים בבית החולים, כי השוטרת סובלת מפגיעה נוירולוגית משנית לדקירה בעמוד השדרה, וכי היא עדיין מאושפזת ביחידה לטפול נמרץ.

אתמול ביקר מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, את השוטר שניטרל את המחבל בפיגוע, ואשר שוחרר כבר לביתו. “זה אינסטינקט של שוטר בירושלים, שהופך בין רגע משוטר סיור ללוחם טרור מיומן. אני גאה בך ובעובדה שאלו הם השוטרים של ירושלים”, אמר מפקד המחוז.

הפיגוע התרחש ב-19.9.16, כאשר  בשעות הבוקר הגיע מחבל מכיוון שער שכם והלך אחרי שוטר ושוטרת שהיו בדרכם למשמרת בתחנת שלם, הממוקמת בצומת הרחובות סלאח א דין וסולטאן סולימאן. כשהגיעו סמוך לשער הפרחים, התקרב אליהם מאחור במהירות, דקר את השוטר באמצעות סכין שהיתה ברשותו, והחל לדקור את השוטרת שהיתה בסמוך. המחבל פצע את השוטר בצוארו והוא נפגע באורח בינוני. השוטרת נפגעה בצווארה באורח קשה.

למרות הפציעה הקשה, השוטר התעשת, דרך את נשקו וביצע ירי מדויק לעבר המחבל ובכך נטרל אותו. מיד לאחר מכן, שוטרי התחנה הנמצאת בסמוך, מיהרו למקום הפיגוע והעניקו לשוטרים עזרה ראשונה.

השוטר, שנפצע קשה, עשה את הבלתי יאומן והשתחרר מבית החולים כעבור 9 ימים.

במהלך הביקור של מפקד המחוז, הוא שיחזר בהתרגשות את הרגע אותו לא ישכח כל חייו: “בשניות האלה אתה חייב לפעול מהר, הרגשתי שאסור לי ליפול, ברגע שנטרלתי את המחבל והבחנתי שחלפה הסכנה לאזרחים ולנו, ראיתי את חברתי השוטרת שרועה על המדרכה מדממת – רק אז הבנתי את משמעות האירוע הקשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות