לאחר ההפסד: האם טראמפ ‘יוריד את הכפפות’ או יתחמק מעימותים?

המועמד הרפובליקני שהפסיד בעימות, התחייב כי ישתתף בעימותים הנוספים, אך הבהיר כי "יוריד את הכפפות" ויתקוף את קלינטון בנקודות הרגישות ביותר• מנגד, בכירים במפלגה הדמוקרטית העלו חשש: טראמפ יעדיף לבטל כליל את העימותים הבאים, מחשש כי יובס בהם שוב ושוב
נחמן גור
כ"ה אלול התשע"ו / 27.09.2016 21:24

רוב הפרשנים והבוחרים בארצות הברית תמימי דעים: הילארי קלינטון ניצחה את דונלד טראמפ בעימות שהתקיים ביניהם בלילה האחרון. אמנם בנקודות ולא בנוק-אאוט.

אבל ניצחון הוא ניצחון.

המועמד הרפובליקני יודע שלא יוכל לאפשר לעצמו עימות נוסף ברוח זו, בו שוב ייראה מעט מבולבל ולא יצליח להוציא את יריבתו משלוותה. מאחר והמוסכמה הזו נהירה לכל הצדדים, קיים סימן שאלה גדול על אופיו של העימות הבא, שיתקיים בעוד כשבועיים.

טראמפ עצמו התחייב כי ישתתף בעימותים הנוספים, אך הבהיר כי “יוריד את הכפפות” ויתקוף את קלינטון בנקודות הרגישות ביותר שלה, בהן נמנע לגעת.

הוא עלול להשתמש בשערוריות המשפחתיות הכרוכות בשמו של בעלה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, במטרה לגרום לה לצאת משיווי משקלה.

מנגד, בכירים במפלגה הדמוקרטית העלו את החשש כי טראמפ יעדיף לבטל כליל את העימותים הבאים, מחשש כי יובס בהם שוב ושוב.

יו”ר קמפיין קלינטון אמר היום (שלישי) לעיתונאים: “אנו מודאגים מאוד שאנשי הקמפיין של טראמפ ייפגשו ויגידו: ‘מה הדרך שבה אנו יכולים להתחמק משני העימותים הבאים?'”

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג’וליאני, מתומכיו המובהקים והקולניים ביותר של טראמפ, האשים היום בתקשורת האמריקנית את מנחה העימות, לסטר הולט, בהטיה מובהקת לטובת קלינטון.

בהקשר זה יש לציין כי הולט, עיתונאי מוערך מאוד, רשום בכלל כמצביע רפובליקני…

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות