מוסי רז על שפטל: “ניאו נאצי הזה”. העו”ד: “אשפה שכמוך, חלאת אדם”

ח"כ לשעבר מוסי רז, בראיון לרדיו 'גלי ישראל על עו"ד יורם שפטל: "בוודאי שהוא ניאו נאצי, הוא גם מגן על פושע נאצי גדול" • שפטל: "למי אתה קורא ניאו נאצי? אשפה מהלכת על שתיים שכמוך"
אבי כץ
כ"ב אלול התשע"ו / 25.09.2016 13:29

על רקע הגשת העתירה של מרצ לבג”ץ נגד הרשות השנייה בדרישה להוריד את תכניתו של עו”ד יורם שפטל המשודרת בתחנת הרדיו 103 FM, בגין השוואות של המפלגה לנאצים, לטענתם, התראיין ח”כ לשעבר מוסי רז לתכנית ‘עצם העניין’ עם קלמן ליבסקינד ברדיו ‘גלי ישראל’ – והתעמת עם עו”ד שפטל.

שפטל: “אדון מוסי רז הוא רמאי פתולוגי כמו כל דובר מרצ שעולה לשידור, לא משנה באיזה עניין..  סימון מוצרים של יהודים כפי שמרצ מציעה, מעשה הנבלה הבזוי של מרצ לסמן מוצרים של יהודים, זה מעשה – אני אמרתי – שאפילו לא תמצא אותו בחוקי נירנברג, זה מה שאני אמרתי..

“אני אחרון אחרון שעושה השוואה, לא אחרון, לעולם לא עושה השוואה בין יהודים לנאצים, זה הדנ”א של מרצ”.

בתגובה אמר מוסי רז: “אם יתברר שיש הצעת חוק של מרצ שמציעה לסמן מוצרים של יהודים, מזה לסמן מוצרים של יהודים הרי מסומנים מוצרים במדינת ישראל, כתוב עליהם מקום ייצור וכל מיני דברים אחרים, מציע לסמן מוצרים ליהודים במובן שמדבר עליו הניאו נאצי הזה שמולי, אם יש חוק כזה אני אסיר את העתירה..  בוודאי שהוא ניאו נאצי, הוא גם מגן על פושע נאצי גדול”.

עו”ד יורם שפטל השיב: “אשפה שכמוך, ניאו נאצי אתה יכול לקרוא לילדים שלך, שרץ, מי אתה בכלל? מנובל שכמוך. חלאת אדם, למי אתה קורא ניאו נאצי? אשפה מהלכת על שתיים שכמוך”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות