פיגוע בשער הפרחים: שוטרת בת 38 נפצעה קשה מאוד, שוטר בינוני

פיגוע שביעי בתוך 72 שעות: מחבל שהגיע מכיוון שער שכם לשער הפרחים הבחין בשני שוטרים - בת 38 וכבן 45 • הוא דקר אותם עם סכין בפלג גופם העליון • השוטר הצליח לדרוך את נשקו ולנטרל את המחבל • כוחות ההצלה פינו את השניים לשערי צדק והדסה עין כרם, כשמצבה של השוטרת מוגדר קשה מאוד ושל השוטר בינוני • המחבל נוטרל ומצבו אנוש
חיים טוויל
ט"ז אלול התשע"ו / 19.09.2016 08:56

שוטרת בת 38  נפצעה קשה מאוד ושוטר כבן 45 נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה שאירע הבוקר (שני) בשער הפרחים בעיר העתיקה שבירושלים.

צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום והעניקו טיפול רפואי לשוטרים שנפצעו. השוטרת שנפצעה קשה פונתה לבית החולים ‘שערי צדק’. השוטר פונה במצב בינוני לבית החולים ‘הדסה עין כרם’.

ד”ר עופר מרין, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שערי צדק, עדכן כי מצבה של השוטרת מוגדר קשה מאוד. היא נדקרה בצווארה ומטופלת ביחידת הטראומה בבית החולים.

פאראמדיק מד”א רן אבלס, שטיפל בשוטרת, סיפר: “הגענו למקום בכוחות גדולים של מד”א וראינו שני פצועים שוכבים, השוטרת הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מפציעה חודרת בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים ופינינו אותה במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק. פצוע נוסף באורח בינוני טופל גם הוא בזירה ופונה לבית החולים”.

פיגוע שער הפרחיםקבוצת מדברים תקשורת

מחקירה ראשונית של הפיגוע עולה, כי מחבל, בשנות ה-20 לחייו, תושב מזרח ירושלים שהיה באזור שער שכם, הבחין בשני שוטרים שהיו בדרכם לתחנת שלם והלך בעקבותיהם.

כשהגיע לכיוונם שלף סכין ודקר אותם מספר פעמים בפלג גופם העליון.

השוטר שפעל במהירות, הצליח לדרוך את נשקו ולנטרל את המחבל.

המחבל הועבר לטיפול בהדסה עין כרם, שם הוא מאושפז כשמצבו קשה מאוד ולא יציב.

אתמול בבוקר נפצע באורח בינוני קצין צה”ל במילואים, כבן 30, בפיגוע דקירה ביישוב אפרת שבגוש עציון.

בשבת נפצע באורח קל לוחם מגדוד 50 של הנח”ל בחברון, בפיגוע דקירה סמוך לתל רומיידה בחברון. החיילים במקום פתחו באש וחיסלו את המחבל.

ביום שישי נפצע חייל באורח קל בפיגוע דקירה במחסום ג’ילבר בחברון, ושלושה נערים נפצעו קל בפיגוע דריסה בצומת אליאס בכניסה לקריית ארבע.

שעה קודם לכן חוסל מחבל בשער שכם בירושלים שניסה לדקור לוחמים של משמר הגבול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות