איגוד הסמינרים החליט: בבוקר – פתיחת שנת הלימודים בכיתות ט’ בסמינרים

איגוד הסמינרים מודיע על תחילת שנת הלימודים בכיתות ט' בסמינרים ברחבי הארץ, לאחר שמאז יום חמישי נדחתה פתיחת שנת הלימודים בשל התערבות הרשויות המקומיות בשיבוץ התלמידות • "הבענו את עמדת גדולי ישראל שאין לשבץ בסמינרים בכפיה וסוכם על דעת שני הצדדים שמיד אחרי החגים נמשיך לפעול"
יוסף גרינבוים
ב' אלול התשע"ו / 04.09.2016 23:49

הנהלת איגוד הסמינרים שיגרה הערב (ראשון) הודעת מייל לכל מנהלי המוסדות, בה נכתב כי החל מיום שני בבוקר נפתחת שנת הלימודים של כיתות ט’ בסמינרים ברחבי הארץ.

זאת, לאחר שמאז יום חמישי נדחתה פתיחת שנת הלימודים, בשל התערבות הרשויות המקומיות בשיבוץ התלמידות בבתי הספר. באיגוד הסמינרים האשימו את אגפי החינוך ברשויות המקומיות בהתערבות בשיבוץ התלמידות, ללא התייעצות עימם ובכפייה.

 במכתב ששוגר הערב מסבירים באיגוד מנהלי הסמינרים מדוע הם מסיימים את המחאה:

לכבוד מנהלי התיכונים “בית יעקב”

חברי האיגוד

שלום רב,

 סיכום הנושא בקצרה: לאחר שהגיעו תלונות רבות על שיבוץ בנות בכפיה על ידי הרשויות, התקבלה הוראה ע”י מרן הרב שטיינמן שליט”א על דחיית פתיחת שנת הלימודים בכיתות ט’ ברחבי הארץ עד שברוב ערי הארץ יסתדרו הבעיות, ובינתיים לפעול לסידור הענין.

ואמנם התקיימה ישיבה במשרד החינוך בה הבענו את עמדת גדולי ישראל שאין לשבץ בסמינרים בכפיה וסוכם על דעת שני הצדדים שמיד אחרי החגים נמשיך לפעול בנושא, בד בבד עשינו את מירב המאמצים להגיע לפתרונות בערים שונות ברחבי הארץ ולאחר שחלק גדול מהבעיות נפתרו אנו מודיעים בזאת שהחל ממחר יום שני יש לפתוח את שנת הלימודים בכיתות ט’.

כמובן שנמשיך לפעול לסידור הבעיות שעדיין לא נפתרו.

בברכה

יצחק אוסטרליץ

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות