הגסטרונומית ומנחת הטלוויזיה מיכל אנסקי מגלה: אוכלת רק אוכל כשר

מנחת התכנית 'מאסטר שף' מקפידה לצרוך אוכל כשר כבר כמעט שנה: "יש לי לא מעט בעיות עיכול, הכללים של ההלכה עוזרים לאיכות החיים שלי. נקלעתי לעולם חדש ולא מוכר"
אבי כץ
י' אב התשע"ו / 14.08.2016 13:01

הגסטרונומית ומנחת הטלוויזיה מיכל אנסקי (‘מאסטר שף’) חשפה בראיון שהעניקה ל’ידיעות אחרונות’, כי החלה לאכול רק אוכל כשר. זאת על רקע בעיה בעיכול שהתגלתה אצלה.

אנסקי סיפרה בראיון על יום העבודה העמוס שלה: “יזמית שוק הנמל ושוק צפון בתל־אביב, גסטרונומית, שופטת בתוכנית בישול, בעלים בחברת ‘למון גורו’ לנסיעות בוטיק, פרזנטורית של יבואני כלי מטבח טפאל”.

בשנה הבאה מתכננת אנסקי,  בת 35, לפתוח שוק קולינארי כשר בירושלים, בדומה לשני השווקים שהיא מחזיקה בתל אביב. “אני עובדת גם על פרויקט דומה בניו־יורק”.

על התזונה שלה, סיפרה אנסקי: “יש לי לא מעט בעיות עיכול, אני סובלת מריפלוקס, וממש עכשיו אובחנתי כבעלת קוליטיס כרוני. אני עוד לא מעכלת את זה. אני כל יום פותחת עם כדור, וכמישהי שחייה עוסקים באוכל זה לא קל לי.

“באוקטובר לפני שנה התחלתי לאכול לפי ההלכה, כשר, וגיליתי שיש לי פחות בלגן בבטן. יש תחושה של קלות, של מידתיות, הכללים של ההלכה עוזרים לאיכות החיים שלי.

“כיום אני במצב שאני בודקת מול מה אני עומדת, כי נקלעתי לעולם חדש ולא מוכר. אני לומדת מה מותר לי ומה אסור לי, מרגישה צורך לשתף את זה כאן לראשונה, כי זה חדש לי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות