קלטת האיומים ב’עדה’ • “אלו יהיו המילים האחרונות שתאמר בחיים שלך, תזהר”

עסקני ועד החינוך של 'העדה החרדית' פתחו קו מידע חדש - 'קול החינוך הטהור', שמטרתו "הצלת המוסדות והקהילות על טהרת הקודש מיד המחריבים והמהרסים" • הקו מדווח על הפעילות האלימה של הסיקריקים - שלא נשארו אדישים והחלו להפעיל איומים על מנהלי הקו • זה התחיל באיום עם פצצות סירחון ועבר לאיומים ברצח • להאזנה: ככה זה נשמע
יוסף גרינבוים
ד' אב התשע"ו / 08.08.2016 09:30

אחרי שבית הדין של ‘העדה החרדית’ החליט פה אחד כי הרב אלטר קויפמאן, מנהל המוסד החינוכי ‘חכמת לב’, לא קיבל תקציבים ממשרד החינוך, ולכן ימשיך לנהל את המוסד כבעבר, כאשר לצידו פועלת הנהלה החדשה, החלו סקריקים – שביקשו להדיח את המנהל – להפעיל נגדו טרור, לצד הפגנות מול בניין המוסד הממוקם בשכונת מאה שערים.

עסקני ועד החינוך של ‘העדה החרדית’, שהחליטו להסיר את הלוט ממעשיהם האלימים של הסיקריקים, פתחו בשבוע האחרון קו מידע חדש – ‘קול החינוך הטהור’ – שמטרתו “הצלת המוסדות והקהילות על טהרת הקודש מיד המחריבים והמהרסים”. מספרו של הקו הוא 0723333395.

אלא שבימים האחרונים הגיעו אל המערכת המפעילה את הקו הודעות ובהן איומים על מנהלי הקו לחדול מהדיווחים.

האיום הכי בוטה התקבל ביום ראשון בצהריים, כאשר אחד הקנאים  הבולטים של הסקריקים, השאיר את ההודעה הבאה (תרגום חופשי):

“תזהר על החיים שלך. אם ההודעה הזו לא תעזור, אז נגיע אליך עם פצצות סירחון. ואם גם זה לא יעזור ותמשיך לדווח על הקו דברים שאתה לא צריך לדווח עליהם – אז זה יהיה המילים האחרונות שתאמר בחיים שלך. תזהר על החיים שלך”.

האזינו:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות