אדווה ביטון, ששכלה את בתה אדל הי”ד בפיגוע, ילדה אתמול בן במז”ט

האם הנרגשת: "התינוק הוא ההוכחה להמשכיות של עם ישראל על אף אלו שרוצים לכלותנו" • אדל הי"ד הייתה פעוטה בת שנתיים ושמונה חודשים, כאשר נפצעה אנושות בפיגוע של יידוי אבנים • אחרי שנתיים של מאבק על חייה, נפטרה אדל בגיל ארבע ושמונה חודשים
חיים טוויל
י"ג תמוז התשע"ו / 19.07.2016 11:23

ד”ר אדווה ביטון שאיבדה את בתה אדל הי”ד בפיגוע אבנים, ילדה אתמול (שני) בלילה את בנה השישי.

אדל הייתה פעוטה בת שנתיים ושמונה חודשים, כאשר נפצעה אנושות בפיגוע של יידוי אבנים בחודש מרץ 2013 בצומת גיתי אבישר, הסמוך לאריאל. כעבור שנתיים של מאבק על חייה, נפטרה אדל בגיל ארבע ושמונה חודשים.

“הרגשתי שאדל נכחה בלידה”, סיפרה אתמול אדווה, כשהיא נרגשת ובוכייה, לחגית רון רבינוביץ’ מ’ישראל היום’. לדבריה ”אלו היו רגעים של סייעתא דשמייא, ואדל היתה שם לוודא שהכל יעבור בשלום. היא באה כדי לסייע לי, הרגשתי כאילו שאנחנו ישות אחת. גם ככה כל הזמן מתבלבלים וקוראים לי אדל.

”יש לה כוח ענק, לילדה שלי. כמה היא עשתה בשנתיים האלה, כמה כוח, כמה עוצמה, איך היא נגעה בלב של כולם, אז מה זה בשבילה לבוא ולעזור נקודתית לאמא שלה, והיא היתה שם בחדר הלידה, לגמרי היתה”.

אדווה הוסיפה: “התינוק שזה עתה נולד הוא ההוכחה להמשכיות של המשפחה שלנו ולהמשכיות של עם ישראל, על אף אלו שרוצים לקום עלינו לכלותנו, ואני מודה עליו כל כך. אנחנו ממשיכים, אף אחד לא יעצור אותנו. הילד הזה יגדל אל תוך האור של אחותו, אותו אור שחשוב לי להעביר הלאה למי שזקוק לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזל טוב!
    19/07/2016 12:57
    שירן
  1. משפחה יקרה! שתדעו רק שמחות, ותזכו לגדל את ילדיכם בנחת ❤