נערכת לתחילת שנת הלימודים? תמונות והמלצות • החור של הגרוש

חברת YNC (י.נ כהן), יבואנית ומשווקת מוצרי אופנה, משיקה לקראת שנת הלימודים הקרובה קולקציית סניקרס • ויש גם קולקציית תיקי גן חדשה • מותג בגדי הילדים הפופולארי 'טאם טאם' משיק קולקציה מיוחדת של בגדים קלים ונוחים • ו'סלקשיין, רשת חנויות אופנת הלואו קוסט, מציגה מהפכת מחירים בתחום חולצות בית הספר
תמי גיל
י"א תמוז התשע"ו / 17.07.2016 18:37

רשימת הקניות לבית הספר כוללת לא רק ציוד וילקוטים, אלא גם נעליים.

חברת YNC (י.נ כהן) יבואנית ומשווקת מוצרי אופנה ממותגים מבית דיסני, ניקולודיאון ויוניברסל בישראל, משיקה לקראת שנת הלימודים הקרובה קולקציית סניקרס עם שלל דמויות הילדים האהובות.

כשמדובר בילדים, חשוב מאוד שהנעליים יהיו קלות וגמישות ואם אפשר גם מעוטרת בדמות שהילד או הילדה אוהבים.

מבחר גזרות, נעלי סניקרס גבוהות מבד, נעלי ספורט עם סוליה רכה מבד רשת לאוורור הנעל עם שרוכים ונעלי ספורט עם סקוטש, מה שמקל על מלאכת קשירת השרוכים ומאפשר לקטנטנים לנעול ולהסיר אותן בעצמם.

בגזרת המותגים יש את גיבורי דיסני, מיני ומיקי מאוס ועוד.

הקולקציה מגיעה במידות 22-32 במבחר עיצובים. מבחינת רמות המחיר:

דוגמאות ומחירים:

מחיר סניקרס 49.90 ₪

מחיר נעלי בד גבוהות 59.90 ₪

מידות 22-32

להשיג בחנויות והרשתות הנבחרות

 t1t2t3

ומה באשר לילקוטים?

חברת YNC (י.נ. כהן) משיקה גם קולקציית תיקי גן חדשה לקראת שנת הלימודים הקרובה, בליין חדש של ילקוטים לגן, עם שלל דמויות הילדים האהובות – נסיכות, מכוניות ועוד.

ילקוטי גן צבעוניים לבנים ולבנות עם איורים, מגוון דגמים של ילקוטים לגן החל מילקוטים מבד קטיפתי רך ונעים, ילקוט טרולי מובנה עם גלגלים, ילקוטים עם תמונות בתלת מימד בולטים, תיקי גב עם 2 ו-3 תאים, ועד לתיקים קטנים מלבנים בצורה של מזוודה מתוקה לילדים.

בנוסף, מגוון מגבות אוכל בשלל מותגים לבנים ולבנות. הילקוטים מתאימים עד לגילאי גן חובה.

מחירים מומלצים לצרכן:

מחיר ילקוט טרולי 59.90 ₪

מחיר ילקוט רגיל 39.90 ₪

מחיר ילקוט קטיפה 29.90 ₪

מחיר ילקוט תלת מימד 49.90 ₪

מחיר סט שלישיית מגבות אוכל 19.90 ₪

להשיג בחנויות והרשתות הנבחרות.

t7t5

מותג בגדי הילדים הפופולארי ‘טאם טאם’ משיק קולקציה מיוחדת של בגדים קלים ונוחים לגן, לבית הספר ולתיכון. בנוסף, מבחר חולצות בייסיק מגוונות אופנתית ועדכנית לפעוטות, ילדים ולבני נוער במחירי לואו קוסט בין 15-50 שקלים לפריט.

לבנים ניתן למצוא מבחר מכנסי ברמודה צבעוניים, מכנסי ג’ינס וכמובן מכנסי פוטר בגזרת בוי פרינד במבחר עיצובים. עבור הבנות חצאיות טרנדיות.

קולקציית הבייסיק בנויה מ-5 קבוצות שונות המשדרות סגנון טרנדי וצבעוני. בין היתר, מכנסי טייץ, שורטים, חצאיות, חולצות טי בנים ובנות וחולצות ארוכות לעונת המעבר.

בסך הכל מדובר ב-30 דגמים שונים הנבדלים בגזרה וכן בהרכבי הבד. בעונת החורף יתווספו גם דגמי חורף לרבות פוטרים ומכנסי בפורט. מבחינת הצבעים מדובר בקולקציה צבעונית ביותר, מגוון רחב של 25 צבעים וגוונים.

‘טאם טאם’ בייסיק מעוצבת בהשראת עולם הילדים בדגש על בית הספר. לכן נעשתה בחירה בבדים דקים 100% כותנה סרוקה לצד בדים אלסטיים יותר, שנעשה בהם שימוש במכנסי הספורט והטייץ, על מנת לאפשר מקסימום תנועה לילדים בזמן פעילות ומשחק. כמו כן, לצד בגדי הספורט אפשר למצוא גם בגדי בייסיק המותאמים לחגים ולאירועים ומשלימים כל הופעה.

כאמור, מבחינת המידות הקולקציה פונה לבנים ולבנות החל מגיל 4 ועד מידות נוער ומבוגרים XXL . גם מבחינת המחירים המותג “טאם טאם” בא לקראת ההורים שמכינים את ילדיהם לבית הספר וצריכים לקנות מגוון פריטים, וכך המחיר נע בין 15-30 שקלים לפריט.

להשיג ברשתות הנבחרות.

חולצות בייסיק 15-30 שקלים,

מכנסיים קצרים (בוי פרינד) 20-40 שקלים,

ג’ינסים 40-60 שקלים.

 t8

חוזרים לבית הספר עם “סלקשיין”: רשת חנויות אופנת הלואו קוסט מתכוננת לקראת תקופת החזרה ללימודים ומציגה מהפכת מחירים בתחום חולצות בית הספר.

במיוחד לקראת החזרה לספסל הלימודים, ב”סלקשיין” מציעים 3 חולצות בגזרת טי שירט יוניסקס ב 12 שקלים בלבד! החולצות מגיעות בהרכב בד 100% כותנה במבחר צבעים בין היתר, שחור, כחול, צהוב, אדום ועוד.

מידות 8-18. החולצות מגיעות ללא הדפס. עלות הדפסת סמל בית ספר 1 שקל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות