ישיבת ‘בית שמואל’ תנהל הישיבה שהעומד בראשה נמלט לניו יורק

הנהלת ישיבת 'בית שמואל' בירושלים, בראשות הגאון רבי יצחק ארנפלד, תנהל מעתה את הישיבה במודיעין עלית שהעומד בראשה נמלט לארה"ב לפני שלושה שבועות • 12 תלמידים מהישיבה הקטנה כבר הודיעו כי ימשיכו בלימודים בישיבה הגדולה
יוסף גרינבוים
י"ד סיון התשע"ו / 20.06.2016 09:12

יש בעלים חדשים לישיבה הגדולה במודיעין עילית שראש הישיבה שלה נמלט לפני שלושה שבועות  לניו יורק, לאחר שנפוצו שמועות כי הוא חשוד בביצוע מעשים חמורים בתלמידים: לאחר שהנהלת ישיבת מיר ברכפלד החליטה לסגת מכוונתה להעביר לבעלותה את הישיבה, הוחלט כי הנהלת ישיבת ‘בית שמואל’ בירושלים, בראשות הגאון רבי יצחק ארנפלד, תנהל מעתה  את הישיבה.

הרשם של הישיבה יהיה אורי זלזניק, ועד כה 12 תלמידים מהישיבה הקטנה כבר הודיעו כי ימשיכו בלימודים בישיבה הגדולה.

כראש הישיבה יכהן חתנו של ראש ישיבת ‘בית שמואל’, הגאון רבי נחום בר חיים, לצד הגאון רבי אברהם לוינסון.

טרם נמצא מי שיקח חסות על הישיבה הקטנה. 

הפרשה, שמטלטלת את צוותי הישיבה הקטנה והגדולה, כמו גם את הורי התלמידים ותושבי העיר, החלה להתגלגל לאחר שתלמיד שלמד בעבר בישיבה וסולק ממנה, החל להשמיע בפני קרובי משפחתו ואנשי צוות הישיבה תלונות על כך שראש הישיבה ביצע בו מעשים, מהם עולה חשד לעבירה פלילית.

מאז, ראש הישיבה, השוהה בניו יורק, עומד במוקד חקירה שמנהל רבה הראשי של העיר, הגאון רבי מאיר קסלר, בחשד כי ביצע מעשים חמורים בתלמידים מהישיבה.

אנשי צוות הישיבה אמרו לחרדים 10 בשבוע שעבר: “אנחנו דורשים שאת הפרשה יחקרו שלושה דיינים רציניים, לא משנה מי, ושאלו יוציאו פסק דין. אם הוא אשם – נקבל את זה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא יאומן!!!
    20/06/2016 10:08
    משולם
  1. ידיעה משוללת כל בסיס והיגיון!!
    פשוט לא נכונה בעליל!!

  2. הישיבה נקנתה
    20/06/2016 12:30
    מיכה
  3. ישיבת בית שמואל קנתה את הישיבה הגדולה ושילמה את החובות, למורת רוחו של רב העיר הרב קסלר שניסהלהשתלט על הישיבה בכוח הזרוע, אך הגרמ”ה הירש מנע את העוולה.