ליברמן: “ביבי, תתפטר. התנהלותך פוגעת בהרתעה ומעודדת פיגועים”

יו"ר ישראל ביתנו על החזרת גופת המחבל שביצע את פיגוע הדריסה ליד דולב לידי הפלסטינים: "התנהלותו השערורייתית מבזה את הציבור ומחייבת את התפטרותו באופן מיידי" • גם בנט תוקף: "שגיאה חמורה"
נחמן גור
כ"ו ניסן התשע"ו / 04.05.2016 09:27

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, הגיב הבוקר (רביעי) על החזרת גופת המחבל שביצע את פיגוע הדריסה אמש ליד דולב ופצע שלושה חיילים לידי הפלסטינים, ואמר כי על ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר בעקבות כך.

״אם לא בשל כל שאר הסיבות שבגינן צריך נתניהו להתפטר מראשות הממשלה, הרי שרק התנהלותו השערורייתית בעניין החזרת גופות המחבלים מחייבת זאת באופן מיידי”, אמר ליברמן.

“בזמן שחייל צה״ל נלחם על חייו בבית החולים לאחר פיגוע הדריסה אמש בדולב – גופת המחבל שביצע את הפיגוע כבר הוחזרה למשפחתו והתקבלה בקריאות עידוד ושמחה על הפיגוע על-ידי מאות מתושבי קלנדיה.

“הגופה הוחזרה לאחר שרק לפני שבועות ספורים הודיע נתניהו שישראל לא תעביר עוד את גופות המחבלים לפלסטינים״.

ח״כ ליברמן הוסיף: ״התנהלותו של נתניהו לא רק מבזה את הציבור אלא פוגעת קשות בהרתעה כלפי המחבלים בפוטנציה ומעודדת פיגועים. עליו להתפטר באופן מיידי”.

גם שר החינוך נפתלי בנט מתח הבוקר ביקורת על ההחלטה להחזיר את גופת המחבל.

“שחרור גופות מחבלים למשפחות הרוצחים היא שגיאה חמורה שמעודדת את הפיגוע הבא. כמו שאנחנו מתאמצים ובשעה טובה הורסים בתים של מחבלים – אנחנו צריכים למנוע פולחן קברים של מחבלים. אין שום סיבה לתת מתנה למשפחות רוצחים”, אמר בנט בכניסתו לישיבת הממשלה.

יו”ר הבית היהודי הבטיח  כי הוא ומפלגתו ימשיכו להיאבק נגד החזרת הגופות: “זו עמדתי העקבית מאז ומתמיד ונמשיך להילחם עליה. כיום בתוך הקו הירוק זו המדיניות – לצערי בתוך יהודה ושומרון יש איזושהי תזזית בעניין הזה ואני מקווה שנוכל להחזיר את המדיניות לקדמותה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות