המשטרה עצרה ארבעה קיצונים שהתפרעו והפכו ניידת בבית שמש

המשטרה, בליווי כוחות כיבוי שפרצו דלתות בתים בכוח, עצרה לפנות בוקר בבית שמש ארבעה חרדים קיצונים, בחשד למעורבות בהפרות סדר והפיכת ניידת משטרה בערב חג הפסח • המעצרים גררו גל מהומות והבערת פחים ברחבי השכונה החרדית • "ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל פורע חוק ותאפשר לכל אזרח לחיות בביטחון" • צפו בתיעוד
חיים טוויל
כ"ה ניסן התשע"ו / 03.05.2016 09:12

משטרת ישראל עצרה לפנות בוקר (שני) ארבעה חרדים קיצונים בבית שמש, החשודים בהפרות סדר בעיר, בהם גם אדם החשוד בגרימת נזק והפיכת ניידת משטרה, כאשר שוטרים הגיע בערב פסח לסייע לאזרחית שדיווחה על אלימות במשפחה ברמת בית שמש.

כוחות המשטרה הגיעו בליווי כוחות כיבוי, שפרצו את דלתות בתי המבוקשים בכוח.

החשודים הועברו לחקירה בתחנת בית שמש.

האירוע בגינו נעצרו החשודים התרחש בבוקר ערב חג הפסח, לאחר שבמוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח על אלימות כלפי האישה שהתקשרה, מצד בעלה האלים. שוטרים שהגיעו אל בית המשפחה ברמת בית שמש, החנו את ניידת המשטרה וניגשו למודיעה בביתה.

במהלך הטיפול באירוע התגודדו מאות חרדים במקום, שהחלו להפר את הסדר ואף הפכו את ניידת המשטרה וגרמו לה נזק.  הפורעים גם השליכו ביצים לעבר השוטרים. 

בעקבות פעילות מודיעינית וחקירתית, נעצרו הלילה ארבעה חשודים בהפרות הסדר, כאשר אחד מהם חשוד גם בגרימת הנזק לניידת המשטרה.

לפי הודעת המשטרה, החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

בהודעת המשטרה נאמר עוד, כי “תנקוט בנחישות ותבצע אכיפה מוקפדת כלפי גורמים קיצוניים במגזר החרדי המפרים את הסדר הציבורי בשכונת רמת בית שמש, פוגעים באיכות חיי התושבים, ביטחונם ומרקם חייהם.

“ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל פורע חוק ותאפשר לכל אזרח באשר הוא לחיות בביטחון ולקבל שירותי משטרה, בכל עת ובכל מקום”.

 בהודעת המשטרה שפורסמה לאחר האירוע נאמר, כי המשטרה “רואה את האירוע בחומרה, תפעיל את כל הכלים העומדים לרשותה במטרה לאתר ולעצור את פורעי החוק האלימים ולמצות את מלוא חומרת הדין עימם”.

בעקבות גל המעצרים, התעוררו הבוקר תושבי בית שמש לחסימת כבישים ושריפת פחים ברחבי השכונה החרדית.

הפיכת ניידת המשטרה  • צילום יעקב לדרמן:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות