דקרו נער ופצעו אותו אנוש “בגלל שחילל שבת” עם מוזיקה

שלושה צעירים מואשמים שדקרו לפני שלושה שבועות נער בן 18 שצעד בליל שבת כשהוא שומע מוזיקה ופצעו אותו באורח אנוש • הפצוע: "אפשר היה לבקש שנכבה את המוזיקה, אבל הם פשוט באו ודקרו. גם זה אני חושב שאסור לעשות בשבת..."
חיים טוויל
ד' ניסן התשע"ו / 11.04.2016 22:55

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שלושה קטינים ובגיר בגילאיי 18-17, תושבי אשדוד, שתקפו חמישה צעירים באמצעות סכינים, ללא כל התגרות מצד המתלוננים.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות, עבירות של החזקת סכין, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והדחה בחקירה.

על פי עובדות כתב האישום, בתאריך 19/03/16, הסביבות השעה 01:00 אחר חצות, סמוך לחנות ‘שופרסל דיל’ הממוקמת ברחוב הרצל באשדוד, הבחינו הנאשמים בצד השני של הרחוב בצעירים, אשר החזיקו רמקול קטן ממנו בקעה מוזיקה.

הנאשמים חצו את הכביש, ביקשו מהקטינים לכבות את הרמקול מכיוון שהיה יום שבת וברגע שהקטינים לא נענו לבקשתם, תקפו אותם הנאשמים בתגובה בצוותא באגרופים ובעיטות – ודקרו אותם דקירות עמוקות בגב, בחזה ובחלקים אחרים בגוף, באמצעות סכינים שהביאו עמם.

מעוצמת הדקירות, נעקר להב הסכין בה נדקר אחד המתלוננים והמתלונן היה בסכנת חיים.

“הם פשוט באו”, צוטט  דוד, שנפצע אנוש, בחדשות 10, “אחד אמר לי ‘שבת’ והיתה מוזיקה. פתאום באו שניים אחרים ודקרו אותי, אחד מקדימה אחד מאחורה. אפשר היה לבקש שנכבה את המוזיקה, אבל לא הם פשוט באו ודקרו. גם זה אני חושב שאסור לעשות בשבת”.

למתלוננים נוספים נגרמו חבלות בדרגות פציעה שונות.

המתלוננים ניסו להימלט מהמקום, אולם הנאשמים המשיכו לתקוף אותם, גם תוך כדי שהם מנסים להתרחק.

בביתו של אחד הנאשמים תפסה משטרת אשדוד סכינים שונות, דוקרן מאולתר, סכין מתקפלת בתוך מחזיק מפתחות, אגרופן ותער מוסתר בתוך מכשיר הטלפון הנייד שלו.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

בבקשת המעצר נכתב:  “המדובר באירוע חמור ביותר, הממחיש את ‘תת תרבות הסכין’ הידועה לשמצה. בשל וויכוח של מה בכך, נפצע מתלונן פצעים חמורים, הוא אושפז למשך תקופות ארוכות וכפסע היה בינו ובין המוות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איכס
    12/04/2016 14:28
    משה
  1. גועל נפש של התנהגות
    הערבים שבתוכנו