התקלה ודומיו: 7,400 לקוחות נטשו את חברת פלאפון מתחילת החודש
אוי, א ברוך: חברת פלאפון רשמה נטישה מוגברת של לקוחות, בעקבות התקלה מאז השבוע שעבר.
לפי דיווח בגלובס, נכון ליום ראשון נטשו את החברה מתחילת החודש 7,400 לקוחות נטו, כאשר החלק הארי של הנטישות נרשם בימים האחרונים, בעקבות התקלה שנגרמה בגלל שריפה במתג החברה בפתח תקווה ביום שני בשבוע שעבר ונמשכה מספר ימים.
בגלובס מדגישים כי חברת פלאפון בדרך-כלל מאבדת הכי פחות לקוחות באופן יחסי בשל אסטרטגיית שימור אגרסיבית שהיא נוקטת, ולכן העובדה שהיא ננטשה במספר יחסית כה גדול של לקוחות מעיד על כך שלחברה נגרם נזק גם במישור של יחסיה עם הלקוחות.
הערכה היא כי מדובר בעיקר בלקוחות פריפייד שנטשו.
מטבלת הניודים שהגיעה לידי גלובס עולה, כי עד יום ראשון סלקום איבדה כ-1,000 לקוחות, ופרטנר דווקא הייתה עם גיוס חיובי של כ-800 לקוחות.
הוט מובייל רושמת גיוס חזק של 6,000 לקוחות עד יום ראשון, וגולן טלקום בגיוס שלילי של 1,500 לקוחות.
מהסיכום ברור שפלאפון ננטשה הכי הרבה, ושהדבר ככל הנראה קשור לתקלה בשבוע שעבר.
חברת פלאפון הודיעה ביום ראשון כי תפצה את לקוחות החברה בעקבות תקלת הענק שגרמה לשיבושים בשיחות, בשליחת הודעות טקסט ובגלישה באינטרנט.
הלקוחות יוכלו לבחור אחת מבין שלוש הטבות, ללא תשלום:
1. 20 ג’יגה גלישה בארץ בנוסף לחבילה הגלישה הקיימת – ההטבה למשך חודש מיום ההרשמה.
2. Musix ו-Super TV – אפליקציות המוסיקה והטלוויזיה של פלאפון. ההטבה היא למשך חצי שנה מיום ההרשמה. בסיום ההטבה השירות ינותק, ללא המשך חיוב.
3. 500 דקות שיחה מהארץ לחו”ל – השיחות בחיוג דרך 014 לעשרות יעדים נייחים
לקוחות רבים של החברה זעמו על ההטבות שהוצעו, וטענו כי אינן מספקות.
יצוין כי גם הלקוחות החרדים, הגולשים בשירות הכשר של החברה, לא יוכלו ליהנות בשתי ההטבות הראשונות, שכן הם אינם גולשים האינטרנט.
תגובות
אין תגובות