מסתבך סידרתי • המלצה להעמיד לדין את אולמרט ועורך דינו

המשטרה סיימה את חקירת החשדות לביצוע עבירות שיבוש מהלכי משפט והדחה בעדות על-ידי אהוד אולמרט ועו"ד נבות תל צור • החשד: פעל ששולה זקן לא תמסור עדות במסגרת פרשיות טלנסקי, ראשונטורס והולילנד • יחד עם העו"ד ביצעו מהלכים להניא אותה מלחתום על הסדר טיעון ב'הולילנד' • קיבלה טובות הנאה מגורמים שונים לבקשת אולמרט
כ"ט אייר התשע"ד / 29.05.2014 17:00

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ועורך דינו נבות תל צור, חשודים בעבירות שיבוש מהלכי משפט והדחה בעדותה של שולה זקן. כך עולה עם סיום חקירת המשטרה בפרשה. החקירה החלה לאחר שנחתמה עסקת טיעון בין פרקליטות המדינה לשולה זקן.

על פי הודעת המשטרה, להב 433 (יאח”ה) סיימה בימים אלו חקירת הפרשה שעניינה חשד לביצוע עבירות שיבוש מהלכי משפט והדחה בעדות על-ידי אולמרט ועו”ד נבות תל צור.

החקירה החלה לפני כחודשיים, במהלה התברר כי בשנים האחרונות, במהלך חקירת אולמרט וראש לשכתו לשעבר שולה זקן והעמדתם לדין במסגרת פרשיות טלנסקי, ראשונטורס והולילנד – פעל אהוד אולמרט ששולה זקן לא תמסור עדות במשטים אלה, אשר תוכל לשמש כנגדו.

כמו כן, עלה חשד כי אולמרט ועו”ד נבות תל צור ביצעו מהלכים להניא את זקן מלחתום על הסדר טיעון בפרשת הולילנד, ובהמשך פעל אולמרט להשפיע על עדותה בבית המשפט.

במקביל, במהלך תקופה זו קיבלה שולה זקן טובות הנאה מגורמים שונים לבקשת אולמרט, בכסף ובשווה כסף.

ראש האגף לחקירות ולמודיעין אימץ את המלצות ראש יאח”ה וצוות החקירה כי נמצאה תשתית ראייתית כנגד אהוד אולמרט וכנגד עו”ד נבות תל צור, לביצוע העבירות המיוחסות להם.

תיק החקירה לווה על ידי פרקליטות מחוז מרכז ויועבר לפרקליטות מיסוי וכלכלה, לעיון ולהחלטה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הפרקליטות והמשטרה צבועים ומושחתים
    29/05/2014 17:31
    משה
  1. למה לפרקליטות מותר לתת טובות הנאה לעדים עבריינים ולתדרך אותם מה להגיד בשביל לתלות את מי שהם לא אוהבים שמפחדים שישתמש בכח שלו לעשות ביקורת אמיתית על הכנופיה הזאת וחבריה מהתקשורת