התרגשות ביבנאל: זוג חובק בן ראשון אחרי 16 שנים

אחרי 16 שנות נישואין חובקים משה ומיכל סעדה מיבנאל בן ראשון • כעת הם מגוללים את מסכת הייסורים שעברו - וטוענים: "הרב שיק גזר שהשנה יהיה לנו בן"
יוני גרין
כ"ט אייר התשע"ד / 29.05.2014 14:34

אחרי 16 שנים קשות מנשוא שעברו בכאב גדול – חבקו אתמול (רביעי) בני הזוג משה ומיכל סעדיה, חסידי ברסלב תושבי יבנאל, בן ראשון.

בני הזוג מספרים כי במשך כל שנות הנישואין התפללו וייחלו בני הזוג לישועה, אך רק לאחר הוראה של ‘הצדיק מיבנאל’, הרב אליעזר שיק, כי יעברו לגור ביישוב ו”גזירות שגזר” – זכו לנס. “לפני מספר שנים היינו עם מוהרא”ש בציונו של רבי נתן מברסלב”, מספר סעדיה. “גרתי אז בעיר אלעד ופניתי אליו בציון רבי נתן וביקשתי בכאב גדול שיגזור עליי ישועה. הצדיק ענה שנעבור לגור ביבנאל ושם יהיו לנו ילדים.

“עברנו כעצתו ליבנאל, ומוהרא”ש שב והרגיע אותנו מדי פעם: ‘יהיו לכם ילדים, אני מבטיח. רק תחכו’. חיכינו וחיכינו וכל הזמן לא הפסקנו להאמין. לפני כמה שנים מוהרא”ש קרא לי לביתו והביא לי בקבוק יין מיוחד שבירך אותו – והבטיח שוב שניוושע.

“לפני שנה בחג הפורים החלה הישועה”, הוא אומר. “אשתי כבר לא יכלה לשאת את הכאב, היא התקשרה אל מוהרא”ש בארה”ב והתחננה שוב לברכה, הפעם הבטיח לה הצדיק ברורות ואמר: ‘השנה את תיפקדי’.

“לאחר מכן הגיע לביקור בארץ ישראל. המתנו מחוץ לביתו ביום שישי, אז הוא יוצא תמיד לעבר בית העלמין ביבנאל להתפלל סמוך לחלקה אותה רכש לעצמו לאורך ימים ושנים טובות. מיד כשיצא מהבית, ניגשנו אליו ובכינו שאנחנו כבר 15 שנה נשואים ועדיין אין ישועה… ‘נו, אני הבטחתי לכם’, השיב לנו, ‘אני גוזר שעוד השנה כבר יהיה לכם ילד!'”

לדברי סעדיה, “מיד לאחר מכן ראינו את הישועה והנה היום אנו חובקים בן בריא ושלם. העולם מוכרח לדעת מהצדיק הקדוש הזה שנמצא ביבנאל”, הוא מוסיף ומביע תקווה שהסיפור שלו יגיע לכל בית בישראל על מנת לפרסם את הנס הגדול.

מאז נודעה הבשורה מוצפת משפחת סעדיה בטלפונים ואיחולים נרגשים.

כעת הם מתכוננים לברית של הרך הנולד.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזל טוב!
    29/05/2014 14:41
    אלי גברין
  1. סיפור מדהים וסוחט דמעות. שיגדלוהו בנחת ובבריאות. אמן

  2. מחילה אבל זה הרב אליעזר שלמה שיק!!!
    29/05/2014 14:41
    אליהו
  3. מחילה אבל זה הרב אליעזר שלמה שיק!!!

  4. מה המסקנה
    30/05/2014 00:57
    גל
  5. לעזוב את אלעד?