בגלל ‘תחקיר פינטו’: תוגברה האבטחה סביב ביתה של אילנה דיין

תוגברה האבטחה סביב ביתו של מנכ"ל 'קשת' ושל מגישת 'עובדה' אלינה דיין • קב"ט היישוב: "האבטחה תוגברה לאחר שידור התחקיר על הרב פינטו. המאבטחים מתרכזים באנשים בעלי חזות חרדית"
יוני גרין
כ"ט אייר התשע"ד / 29.05.2014 11:58

זכיינית ערוץ 2 קשת תגברה את האבטחה סביב בתיהם של אבי ניר ואילנה דיין. כך דווח הבוקר (חמישי) בחדשות 10. קצין הביטחון של הישוב שורש, בו מתגוררת אילנה דיין, סיפר לחדשות 10, כי “לאחר שידור התחקיר על הרב פינטו בשבוע שעבר, הוצבה אבטחה סביב ביתה של דיין”.

תחקיר סיום העונה של התכנית ‘עובדה’ עסק ברב יאשיהו פינטו. אתר וואלה דיווח, כי לאחר השידור התקבל במשרדי קשת איום בתביעה על סך 100 מיליון דולר מצד בן ציון סוקי, ממקורביו של הרב פינטו, ובתגובה הסירה קשת את התחקיר מאתר ‘מאקו’.

מנכ”ל קשת, אבי ניר, התלונן לאחרונה במשטרה כי הבחין מספר פעמים באדם שנראה לו מפוקפק יושב ברכב בסמוך לביתו. בעקבות התלונה החלה המשטרה להציב מאבטח בסמוך לביתו של ניר.

קצין הביטחון של היישוב בו מתגוררת מגישת התכנית אילנה דיין, ממוקם בפרברי ירושלים, אמר עוד, כי במהלך הלילה האחרון, הוחלט למקד עוד יותר את סיורי האבטחה הליליים סביב האיזור בו מתגוררת דיין. אחד משכניה של המגישה אמר: “לאחרונה החלו להסתובב באזור טיפוסים מפוקפקים, ששואלים היכן גרה אילנה דיין”. קצין הביטחון הוסיף: “המאבטחים מתרכזים באנשים בעלי חזות חרדית, מתוך חשש שאלה ירצו לפגוע בדיין”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים
    29/05/2014 14:46
    שמש
  1. אף אחד לא יכול לדעת מי יהיה התוקף אבל לפי הכתבה זה נשמע הרבה יותר מפחיד מחרדים…….אז לא להיכנס לשאננות שרק חרדים יתקפו

  2. הרב פינטו
    29/05/2014 15:02
    חיים פרי
  3. פינטו בן אדם שמעורב בפלילים ואשתו חולת נפש שמנסה להתאבד כל שני וחמישי. ברגע שמישהו מדבר על זה הארסים של פינטו מטפלים בו

  4. לא נורא מה יש שתהנה האבטחה משעות.נוספות
    30/05/2014 02:42
    שי עמאר
  5. מה קרה אילנה הפחדנית כנסי לבונקר שלך

  6. אני לא מבין שרוצים לתפוס משהוא
    06/06/2014 08:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. אני לא מבין שרוצים לתפוס משהוא הוא יתפס אם לא היום אז עוד חודש שהשמירה תילך צריך לא להיות גיבורים צריך לדעת שהיום העולם מושחת