מרכז השלטון המקומי: החרדים – “החיים מעבר להרי האופל”

מרכז השלטון המקומי הזמין את חבריו לשיח מרתק, אותו תנחה החוזרת בשאלה שרה איינפלד, על "החיים מעבר להרי האופל" • חרדים שהוזמנו: "הזדעזענו מהגסות והחוצפה"
אליעזר היון
כ"ח אייר התשע"ד / 28.05.2014 16:27

מרכז השלטן המקומי, המאגד עובדי עירייה רבים המשלמים דמי חבר, הזמין את חבריו להשתלמות שנתית במלון השרון בהרצליה. התכנית כוללת הרצאות וסיורים, אך גם תכנית אמנותית – שהפתיעה את החרדים המוזמנים בשמה הפרובוקטיבי: “מאחורי החומה: גברת שרה אינפלד מקהילת חסידי גור לשעבר, בשיח מרתק על החיים מעבר להרי האופל”.

חרדים שהוזמנו לאירוע אמרו לחרדים10: “הזדעזענו מהגסות והחוצפה”.

למרכז השלטון המקומי מסרו: “בקשר לשרה איינפלד ו’הרי האופל’-  ייתכן שהיא סבלה ממשפחה בעייתית, כאלה יש בכל מקום ובכל חברה. אך להעביר מסרים (גם אם עקיפים) על החברה החרדית כ’אופל’ יש בזה או משום טיפשות כי אתם לא מכירים אותנו ושופטים בכל זאת, או מתוך רשעות על בסיס הכירות, וידיעה שחיים רגועים ,שלווים המשלבים חומר ורוח מציקים למתמכרים לחומר, ולכן מגדירים אותנו כאופל . למשל לדעתנו ולדעתם של מספר מומחים, לחיות/לבהות כל היום מול המסכים המוארים מייצר אופל ברוח האדם”.

שרה איינפלד אמרה לחרדים10 בתגובה, כי היא לא מכירה את הכותרת הזו והיא לא נוסחה על ידה. הרצאתה הנמסרת גם לקהלים דתיים, עוסקת בסיפור חייה האישי בלבד, ואין שם מאום כנגד החרדים. “להיפך, ההרצאה כוללת לא מעט נקודות אור בחברה החרדית”.

ממרכז השלטון המקומי נמסר: “טעות, מתנצלים. בלי כל קשר התכנית שונתה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שוב מתגוננים??????..
    28/05/2014 17:30
    שאולי זייתוני
  1. שרה איינפלד זה סיפור ישן שכבר לעסנו אותו די והותר, אלא שציפתי שבכתבה יופיעו משפטים כמו, זו חוצפה והעזת פנים מצד השלטון המקומי שזה מה שבחר לתת לאורחיו לשמוע בכנס השתלמות, ומילא שרה מצטדקת כי הכותרת לא היתה שלה , אבל מי שהציג את הכותרת בניסוחה המשפיל זה השילטן המקומי , וכאן היתה צריכה להיות זעקה מצד המשתתפים לשלטון המקומי ולא לאפשר לו הרצאה שכזו,

  2. ונקרא שמו: מרכז השלטון המקומם.
    28/05/2014 19:40
    הבורות, אוי הבורות
  3. אומללה אמיתית
    15/06/2014 15:03
    רועי
  4. נראית מסכנה כל משפחתה חיים חיים יציבים ופתוחים , מחפשת צומי בתוך תוכה מתחרטת בטוח . ומסכנים הילדים שלה .בעלה לשעבר חי חיים מלאים עושר ואושר,.