הרב יאשיהו פינטו מעיד שוב • יעבור היום בדיקת פוליגרף

הרב יאשיהו פינטו התייצב היום שוב ביחידה לחקירת שוטרים, כדי להמשיך למסור את גרסתו בפרשת ארביב • אם הוא יימצא דובר אמת בבבדיקת הפוליגרף שיעבור היום - ייחתם עמו הסכם עד מדינה
יוני גרין
כ"ח אייר התשע"ד / 28.05.2014 12:35

אחרי שאתמול מסר במשך 10 שעות עדות על טובות ההנאה שקיבל, לכאורה, מפקד יחידת להב 433 לשעבר, ניצב בדימוס מנשה ארביב – התייצב הבוקר (רביעי) הרב יאשיהו פינטו להמשך עדותו בפני חוקרי היחידה לחקירות שוטרים.

במהלך היום הוא גם צפוי לעבור בדיקת פוליגרף, שמטרתה לחזק את גרסתו נגד ארביב. שכן, עסקת הטיעון עמו לא תיחתם עד שעדותו תיבדק בפוליגרף ותימצא אמינה.

שלושה ממקורביו של הרב פינטו כבר העידו בפני החוקרים על טובות ההנאה שקיבל ארביב, נבדקו גם הם בפוליגרף ונמצא שהם דוברי אמת. כך לפי מקורבי הרב. מדובר בבן ציון סוקי,  עורכת הדין של מוסדות ‘שובה ישראל’, וגזבר ‘שובה ישראל’.

הרב נחת אתמול לפנות בוקר בטיסה מצרפת, זאת לאחר שבחודשים האחרונים שהה בניו-יורק. זמן קצר לאחר הנחיתה כבר התייצב במשרדי מח”ש בירושלים.

בצל החקירה, רעייתו דבורה אושפזה אמש בבית החולים ברזילי באשקלון. הרב יצא מחדר החקירות אל בית החולים. מקורביו מסרו אמש בתגובה: “אנו מבקשים להבהיר כי הרבנית חשה מעט ברע במהלך היום והופנתה לטיפול רפואי. נבדקה וכעת מצבה מצוין. אין שחר לשמועות המרושעות על מצבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות