שרה נתניהו תגיש ערעור בתיק של מני נפתלי: “דמה נשפך בתקשורת”

למרות אי היותה צד בתביעת אב הבית מני נפתלי, הודיעה היום רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו כי תגיש ערעור לבית הדין לעבודה בגין האמירות הקשות שנכתבו כנגדה בפסק הדין • "החלטת בית הדין בכל הנוגע לגברת נתניהו שגוייה, מוטעית ורחוקה מהמציאות".
יוני גרין
ב' אדר א' התשע"ו / 11.02.2016 19:59

לאחר זכייתו המתוקשרת של אב הבית במעון ראש הממשלה – מני נפתלי, בתביעה שהוגשה על ידו, והאמירות הקשות שצויינו בפסק הדין כנגד רעיית ראש הממשלה, הודיעה שרה נתניהו היום [ה] כי תערער על פסק הדין – למרות שהיא אינה צד בו.

“כפי שכבר הודענו אמש, הגברת נתניהו לא הייתה נתבעת בתיק”, נמסר בהודעה מטעמה, “ולפיכך לא התאפשר לה להביא עדים וראיות מטעמה שיוכיחו את אמיתות דבריה.למרות זאת, בית הדין לעבודה קבע ממצאים הפוגעים קשות בגברת נתניהו, ודמה נשפך על לא עוול בכפה בכלי התקשורת.

“לאחר שפסק הדין נלמד היום על ידי עורכי הדין של משפחת נתניהו – המליצו עורכי הדין על הגשת ערעור מצידה של רעיית ראש הממשלה, כולל הגשת בקשות מתאימות על מנת שיתאפשר לה להביא את מכלול העדים והראיות המוכיחים כי החלטת בית הדין בכל הנוגע לגברת נתניהו שגוייה, מוטעית ורחוקה מהמציאות”.

בית המשפט כזכור, פסק אתמול כי נפתלי יפוצה ב-170 אלף שקלים. טענתו על תנאי העסקה פוגעניים בתקופת עבודתו במעון ראש הממשלה התקבלה במלואה: “לפני בית הדין הובאו עדויות רבות המצביעות על כך שבמעון שררו תנאי העסקה פוגעניים בגין התנהגותה של גברת נתניהו ויחסה אל העובדים”.

עוד נאמר בפסק הדין כי על פי העדויות העבודה לוותה ב-” “דרישות מוגזמות, העלבות, השפלות והתפרצויות זעם. כמו כן נדרשו העובדים לעבוד שעות רבות וחריגות. בשל כל אלה תחלופת העובדים במעון ראש הממשלה הייתה גבוהה, ושרר בה מחסור כרוני בכוח אדם. היותו של המעון סביבת עבודה ייחודית ומורכבת אינו מצדיק העסקה פוגענית”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המטרה של השמאל
    11/02/2016 20:33
    כחלון
  1. הפלצני התקשרתי היה ללכת על הראש של ביבי כשלא יכולים ללכת על הראש של ביבי הולכים על הראש של שרה כשלא מצליח על שרה התקשורת תלך על הכלבה קאיה למפלגה רק לא ביבי יש סניפים בכל העולם יכולים לחלום ביבי עוד הרבה זמן על הגרון של השמאל

  2. בגין התכוון לומר; שאין אין שופטים בירושלים
    12/02/2016 14:04
    חנן וייס
  3. בגין התכוון לומר; שאין

    אין שופטים בירושלים

    ובדבריו:

    ” יש עוד שופטים בישראל”

    ע”ע דברי בנו, השר לשעבר בני בגין