פעילות הרשת של מנהיגי העולם: נתניהו במקום השלישי

העולם נגדו? מדד פעילות מנהיגי העולם ברשתות החברתיות שפרסמה חברת התקשורת הבינלאומית ברסון-מסטלר מציג: בנימין נתניהו ממוקם במקום השלישי בפעילות העוקבים • נמצא ברשימת חמשת המנהיגים המובילים בעוקבים במזרח התיכון
אבי כץ
ט' שבט התשע"ו / 19.01.2016 14:12

חברת התקשורת הבינלאומית ברסון-מסטלר פרסמה מדד על פעילות הרשת של מנהיגי העולם. מי שיכול לחייך למראה התוצאות הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, שדורג במקום השלישי ברמת הפעילות של עוקביו.

מדובר במדד המבוסס על שקלול של כמות הפעילות בדף הפייסבוק – הכוללת שיתופים, לייקים ותגובות, וזאת ביחס למספר העוקבים אחרי המנהיג.

במקום הראשון מוקם נשיא ארגנטינה החדש, מאוריסיו מאקרי, עם נתון של כ-11.95 אינטראקציות בממוצע לכל עוקב, אחריו נמצא ממשלת קמבודיה, הון סן. נתניהו, המדורג שלישי כאמור, עם 8.11 אינטרקציות בממוצע.

אחרי נתניהו מדורגת נשיאת ברזיל.

העמוד הרשמי של הבית הלבן מדורג במקום השישי, אך לנשיא אובמה אין סיבה להיות מאוכזב: הוא ממוקם בראש מדד אחר – זה של כמות העוקבים.

לאובמה 46.4 מיליון עוקבים בפייסבוק. ברשימה הזו נתניהו אינו ממוקם גבוה, אבל נמצא ברשימת חמשת המנהיגים המובילים בעוקבים במזרח התיכון – עם 1.6 מיליון לייקים המופיעים בדף הבית שלו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות