אלפים ליוו למנוחות את סרן ישי רוסלס ז”ל שנהרג בצאלים • תיעוד

סרן ישי רוסלס ז"ל, קצין בגדוד הנחל החרדי 'נצח יהודה' שנהרג בתאונת האימונים בצאלים, הובא הלילה למנוחות בבית העלמין בהר הרצל בירושלים • האב ספד: "יום יבוא וניפגש בן יקר שלנו, ובינתיים הקב"ה ישמור עליך בין כל הצדיקים"
חיים טוויל
כ"ו טבת התשע"ו / 07.01.2016 08:59

כ-2,000 בני אדם הגיעו הלילה (חמישי) לאחר חצות אל בית הקברות הצבאי בהר הרצל בירושלים, שם הובא למנוחות סרן ישי רוסלס ז”ל, קצין בגדוד הנח”ל החרדי שנהרג שלשום בתאונת האימונים בבסיס צאלים.

אביו של ישי, אהרון, ספד לו ואמר: “הלכת מאתנו כמו בנאדם פשוט. צדיק נסתר בשבילנו ובשביל כל עם ישראל. תודה על כל מה שהיית בשבילנו ב-23 השנים האחרונות. היום הלכת והשארת אותנו עם לב שבור, אבל אנחנו יודעים שאתה בעולם טוב. יום יבוא וניפגש בן יקר שלנו, ובינתיים הקב”ה ישמור עליך בין כל הצדיקים.

“אמא ואני מחכים לחיוך הענק שלך שיכנס אלינו לבית, אבל אנחנו יודעים שהוא לא יכנס אלינו יותר לבית.

“נשאיר כיסא בשבילך בשבת כדי שתהיה איתנו. אהבתי אותך ותמיד אוהב אותך. יום יבוא וניפגש בן יקר ואהוב שלנו. הלכת מאיתנו ולקחת חלק גדול מהלב שלנו איתך. להתראות ילד שלי”.

האח, מיכאל, אמר: “הוא היה אדם ענק. לא חושב שהיה בנאדם שהכיר אותו ולא אהב אותו. רציתי לבקש ממי שיכול להתפלל עבורו מכאן והלאה. אוהב אותך ישי. שמור עלינו”.

מפקד הגדוד שבו שירת רוסלס, סגן אלוף אורי לוי, ספד: “אסון כבד פקד אותנו. אנו מלווים את ישי למנוחת עולמים. הלוחמים שפיקד עליהם מספרים על קצין נדיר ואיכותי שדואג לחייליו כאילו הם ילדיו שלו, והכול עם חיוך.

“כשהגעתי לגדוד פגשתי את האחים רוסלס. נחושים, מחפשים משמעות בכל צעד וצנועים. חלל עמוק נפער בתוכנו, נפעל כמו רוסלסים – צנועים, מקצועיים, נחושים. נמשיך במרץ להגן על התושבים בגזרה. נשקיע בכל מאודנו. והכול באהבה, במסירות וחוש הומור. כמו רוסלס בדיוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות